Απαξίωσις των μέσων μαζικής μεταφοράς!
Κύριε Διευθυντά,
Επιβάτης όντας σε λεωφορείο του ΟΣΕ, παρηκολούθησα την συζήτησι του οδηγού μετʼ άλλου επιβάτου, ότι για τις γιορτές του Πάσχα, τις οποίες αναμένομε μετʼ ου πολύ, η διοίκησι του ΟΣΕ προγραμματίζει την ΜΗ λειτουργία των δρομολογίων για το Σαββατοκύριακο των Βαΐων και του Πάσχα, αλλʼ ίσως και για την Κυριακή του Θωμά, όπως έκανε και τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, με το σαθρό αιτιολογικό ότι επιβαρύνεται το κόστος των δρομολογίων, αφού οι οδηγοί αμείβονται με 75% επί πλέον με το καθιερωμένο και νόμιμο πρόσθετο ποσό των αργιών!
Διαφεύγει της διοικήσεως ότι τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες οι επιβάτες είναι πολυπληθέστεροι, αφού τις αργίες περιμένουν για να εκδράμουν και να «χαλαρώσουν» κατά τον σύγχρονο νεολογισμό. Τότε η πληρότητα πλησιάζει το 100%. Χθες που επέστρεφα από τη Βουλγαρία είχε μόλις 15 επιβάτες!
Διαφεύγει επίσης της διοικήσεως ότι αν ένας τακτικός επιβάτης αναγκασθή, υπαιτιότητι των καρεκλοκένταυρων των γραφείων και της σαθρής νοοτροπίας αυτών, να μετακινηθή με άλλο μεταφορικό μέσο, αφού τα δρομολόγια Σόφια – Θεσσαλονίκη – Αθήνα ή Πάτρα εκτελούν και τρία τέσσερα βουλγαρικά πρακτορεία, οπότε θα προμηθευθή εισιτήριο μεταβάσεως και επιστροφής με μειωμένη τιμή, τότε ο ΟΣΕ θα αναγκασθή να κάνει χρήσι «τελάληδων» για την προσέλκυσι επιβατικού κοινού.
Η νοοτροπία αυτή του κρατικοδίαιτου οργανισμού, που είναι καταχρεωμένος μέχρι τα μπούνια, να εκτελή τα δρομολόγια κατʼ επιλογήν και όποτε αυτός επιθυμεί, αναγκάζει τους μεν επιβάτες να καταφεύγουν σε άλλα πιο τακτικά και ασφαλή δρομολόγια, που να εκτελούνται και τα Σαββατοκύριακα των μεγάλων εορτών ώστε να έχουν εξασφαλισμένη την μετακίνησί των.
Ο δε ΟΣΕ να ανεβάζη το χρέος του, επιβαρύνοντας τον έλληνα φορολογούμενο να βάζη όλο και βαθύτερα το χέρι στην τσέπη του για κάλυψι των παντοίων ελλειμμάτων του. Δεν μας φθάνουν τα άλλα ελλείμματα του Δημοσίου και το τεράστιο χρέος που έχουν σωρεύσει οι σπατάλες και η κακοδιαχείρισις του Δημοσίου από τις άχρι τούδε αδιάφορες και σπάταλες κυβερνήσεις που κακή τη μοίρα διακυβέρνησαν τη χώρα αυτή, πρέπει να επωμιζόμεθα και τα χρέη των διαφόρων ΔΕΚΟ του ελληνικού Δημοσίου, που το μόνο που σκέφτονται είναι πώς θα επαυξήσουν τις «αποζημιώσεις» των και τα διάφορα επιδόματα; Γιατί τόση αμεριμνησία για την απαξίωσι των μαζικών μέσων μεταφοράς; Τι λέγει επί του προκειμένου ο επί των υποδομών υπουργός, που του κακοφάνηκε όταν ο Μίστερ MIG τον απεκάλεσεν ανεπαρκή;
Ιωάννης Γ. Κιτσολάμπρος
συνταξιούχος εκπαιδευτικός
Θεσσαλονίκη