Μάρκετινγκ και τσόντες

Μαθήματα σύγχρονου μάρκετινγκ παρέδωσε η γνωστή τραγουδίστρια. Χρησιμοποιώντας τη δημοσιότητα που προσφέρει απλόχερα η μεσημεριανή κουτσομπολίστικη ζώνη της τηλεόρασης, το DVD με τις ερωτικές περιπτύξεις, με τη μυθολογία του «απαγορευμένου υλικού», διακινήθηκε μέσω του πρακτορείου «Άργος» (η παραγωγή είναι της εταιρείας Σειρήνα) σε 200.000 αντίτυπα, με τιμή πώλησης 19,90 ευρώ ανά τεμάχιο. Τα συνολικά έσοδα από την κίνηση αυτή μέσα σε λίγες ημέρες θα ανέλθουν σχεδόν σε 4.000.000 ευρώ. Από αυτά το 65%-70% πηγαίνει στον κάτοχο των δικαιωμάτων του DVD και το υπόλοιπο 30% στο σύστημα της διανομής του, αφού φτάνει στους καταναλωτές μέσω των περιπτέρων. Εκτιμάται πως τα ποσοστά της τραγουδίστριας θα φτάσουν στο 25% επί των πωληθέντων. Το δε υλικό δεν δείχνει να είναι προϊόν υποκλοπής, αλλά κανονική παραγωγή, με όλα τα μέσα που συνήθως χρησιμοποιούνται. Η καλλιτέχνιδα αξιοποίησε όλο αυτό το διάστημα την προβολή που προσέφεραν οι κουτσομπολίστικες εκπομπές θέτοντας τον εαυτό της και τις σχέσεις της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και ακολούθησε η διάθεση του υλικού.


Σχολιάστε εδώ