Τώρα, μια νέα ERT World
Το προκλητικό εξώφυλλο του γερμανικού «Focus» αποκαλύπτει και όλη τη γύμνια του μηχανισμού επικοινωνίας της χώρας. Από το δόγμα «Eurovision» και τις απλήρωτες διαφημίσεις στα media του εξωτερικού που εφάρμοσε η προηγούμενη κυβέρνηση περάσαμε στο άλλο άκρο, όπου η χώρα στερείται θεσμικής εκπροσώπησης. Χρειάζονται τρεις άμεσες κινήσεις σε μια προσπάθεια αλλαγής της διεθνούς εικόνας της χώρας. Πρώτον, ένας υπουργός που θα ασχολείται με τα ΜΜΕ και το διαδίκτυο και θα λύνει τα αναρίθμητα προβλήματα του χώρου στο εσωτερικό, ο οποίος θα διαθέτει κύρος και φωνή και εκτός συνόρων. Δεύτερον, άμεση αναδιάρθρωση από τον Γ. Γαμπρίτσο και τον Θ. Παπαγεωργίου της ERT World, με αξιοπρεπές πρόγραμμα στα ελληνικά, στα αγγλικά και στα αραβικά, με παράλληλη εξέταση του αιτήματος για τη δημιουργία του ελληνόφωνου Euronews σε συνεργασία με το ΡΙΚ, χρησιμοποιώντας π.χ. το πλεονάζον προσωπικό της εταιρείας. Τρίτον, αποπληρωμή των οφειλών στα ξένα media και ενεργοποίηση των περίφημων γραφείων Τύπου των πρεσβειών.