Μπήκε στο πρωινό ζάπινγκ ο ΣΚΑΪ

Η πρωινή μάχη της ενημέρωσης

Θετική ήταν η συμμετοχή των τηλεθεατών στο νέο ενημερωτικό εγχείρημα του ΣΚΑΪ. Η «Πρώτη Γραμμή» με τους Β. Λυριτζή – Δ. Οικονόμου και η εκπομπή «ΣΚΑΪ τώρα» με την Πόπη Τσαπανίδου βγήκαν στον αέρα την περασμένη Δευτέρα και κατάφεραν να κερδίσουν τους τηλεθεατές. Το σημαντικό για τον ΣΚΑΪ είναι ότι μπήκε στο ζάπινγκ, οριστικά όμως συμπεράσματα θα μπορούν να βγουν ύστερα από τρεις τουλάχιστον εβδομάδες ανταγωνισμού. Το βέβαιο είναι ότι αυξήθηκε το ενδιαφέρον για την ενημέρωση και, παρόλο που το πρωί είναι λίγοι αυτοί που βλέπουν τηλεόραση, περίπου 1.200.000 πολίτες και μεγάλης ηλικίας, οι πολιτικοί εμφανίζονται θετικοί στο να βγουν στον αέρα ως καλεσμένοι των πρωινών ενημερωτικών εκπομπών. Δεύτερη επισήμανση είναι ότι απέναντι στη σαχλοψυχαγωγία των πρωινάδικων υπάρχουν πλέον δύο ενημερωτικές εκπομπές, αυτή της Π. Τσαπανίδου στον ΣΚΑΪ και της ΝΕΤ με τη Μαρία Σαράφογλου.
Ήδη από τη δεύτερη μέρα οι πρωινές εκπομπές του ΣΚΑΪ κέρδισαν κοινό όχι μόνο από τη ΝΕΤ, όπως αναμενόταν, αλλά και από το Alter. Μικρότερη ζημιά υπέστη το Mega την πρώτη ημέρα, ενώ το κοινό του ΑΝΤ1 που έφυγε από το «10 με 1 μαζί» επέστρεψε την επόμενη μέρα στο κανάλι. Προς το παρόν διαφαίνεται πως το τηλεοπτικό κοινό της ΝΕΤ κόβεται στα δύο.


Σχολιάστε εδώ