2010: Νέα εποχή για τη Multirama
Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς βρίσκει τη Multirama με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, γεγονός που σηματοδοτεί τη νέα εποχή στην εταιρική επικοινωνία της. Η νέα διαφημιστική καμπάνια για το 2010, σε συνδυασμό με την ανανέωση του λογότυπου, καταδεικνύει τη δυναμική της εταιρείας μέσα σε ένα περιβάλλον που διαρκώς εκσυγχρονίζεται και εξελίσσεται. Οι τρεις βασικοί άξονες της νέας επικοινωνίας βασίζονται στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα καταστήματα Multirama: οικονομία, ποικιλία και εξειδίκευση.