ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΝΟΥΚ…

Την ίδια στιγμή, παραμένουν οι μεθοδεύσεις προκειμένου να συγκαλυφθούν οι ευθύνες κυβερνητικών και κομματικών παραγόντων της εποχής του δυστυχήματος (Σεπτέμβριος 2004), ενώ το νομικό τμήμα του υπουργείου Άμυνας επεξεργάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, διαδικασίες για τη μείωση των αποζημιώσεων και τη μετάθεσή τους σε μελλοντικό χρόνο, όταν οι συγγενείς των θυμάτων θα έχουν αποβιώσει, όπως συνέβη ήδη με την αδελφή του Πατριάρχη, που απεβίωσε από μελαγχολία σε ηλικία 58 ετών, πριν από δυο χρόνια.
Πέντε ογκώδεις φάκελοι αποδεικνύουν ότι το ελληνικό κράτος παρέλαβε έναν αρχηγό ξένου κράτους (τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας) και τη συνοδεία του και κατά τη μεταφορά τους, με κρατικό ελικόπτερο, μέσα στον ελλαδικό χώρο, παραβίασε 49 φορές τους κανόνες ασφαλείας, με αποτέλεσμα να μην αποτραπεί ο θάνατός τους.
Οι εξελίξεις μετά την τραγωδία αποδεικνύουν μια τεράστια προσπάθεια συγκάλυψης, η οποία έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι ουδείς ευθύνεται και για τίποτα για την τραγωδία του Σινούκ και τον θάνατο 17 ανθρώπων.
Ιδού ορισμένα ατράνταχτα στοιχεία:
• Το Σύστημα Έρευνας και Διάσωσης καθυστέρησε πέραν των 5 ωρών να μεταβεί στο σημείο συντριβής του Σινούκ, λόγω ανεπάρκειας της ΥΠΑ, με αποτέλεσμα να πέσει η νύχτα και να μη διασωθούν οι τυχόν επιζώντες.
• Λόγω της κρατικής αυτής ανεπάρκειας, δεν διασώθηκε ο επιζών Πατριάρχης, ο οποίος ζούσε για 28 ώρες και 35 λεπτά μετά τη συντριβή του Σινούκ και μάλλον αργοπέθαινε στο πέλαγος.
• Το «Π» αποκαλύπτει το επίσημο πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη στο οποίο σαφώς αναγράφεται ότι απεβίωσε την επόμενη της τραγωδίας 12/9/2004 και ώρα 15.30 και όχι την 11/9/2004 και ώρα 10.55, όταν συνετρίβη το Σινούκ. Δεν πρόκειται περί λάθους. Το αποδεικνύουν πολλά στοιχεία και ένα εξ αυτών είναι ότι μέχρι και σήμερα, δηλαδή μετά παρέλευση 5 ετών, δεν έχει επέλθει καμιά διόρθωση ή τροποποίηση στο έγγραφο αυτό ούτε έχουν ενημερωθεί οι συγγενείς του Πατριάρχη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές ότι πρόκειται περί λάθους…
• Στη σελ. 4 της Έκθεσης Πραγματογνωμόνων της Επιτροπής που ορίστηκε από το Στρατοδικείο Θεσσαλονίκης και στη σελ. 3 της πρότασης του Εισαγγελέα προς το Στρατιωτικό Δικαστικό Συμβούλιο αναφέρεται ότι «… τα σχέδια πτήσης του Σινούκ κατατέθηκαν στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Μεγάρων, έδρα του 4ου ΤΕΑΣ (των Σινούκ)…».
Όμως η πραγματικότητα είναι ότι τα σχέδια πτήσης κατατέθηκαν στην αποκλειστικά υπεύθυνη γι’ αυτό ΥΠΑ, η οποία απαγορεύει κάθε πτήση για την οποία δεν έχει κατατεθεί σ’ αυτήν την υπηρεσία το σχέδιο πτήσης. Διαφορετικά η ΥΠΑ είναι υποχρεωμένη να ζητήσει από την Πολεμική Αεροπορία την αναχαίτιση του αεροσκάφους, όπως δηλαδή κάνει καθημερινά με τα τουρκικά F-16, τα οποία αρνούνται να καταθέσουν τα σχέδια πτήσης τους στην ΥΠΑ, όταν αυτά πετάνε στο Αιγαίο (FIR Αθηνών).
Η παραπάνω αναφορά όμως για τα σχέδια πτήσης του Σινούκ παρουσιάζει την ΥΠΑ να μη γνωρίζει την πτήση του ελικοπτέρου, αφού δεν της είχαν κατατεθεί τα σχέδια πτήσης και κατά συνέπεια δεν φέρει ευθύνη για τη μη παρακολούθηση της πτήσης του Σινούκ και για τη μη συνέγερση-ενημέρωση του Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης για την πτώση του.
Το « Π» δημοσιεύει τα σχέδια πτήσης τού Σινούκ τα οποία αποδεικνύουν ότι η βάση των Σινούκ στα Μέγαρα τα κατέθεσε στην ΥΠΑ, η οποία φέρει την αποκλειστική νομική ευθύνη για ό,τι πετάει στο FIR Αθηνών.
Έτσι, με τη συλλογιστική της αναφοράς αυτής για τη διερεύνηση της τραγωδίας του Σινούκ θα μπορούν τα τουρκικά F-16 να… καταθέτουν τα σχέδια πτήσης τους στις δικές τους τουρκικές βάσεις αναχώρησης και όχι στην ΥΠΑ και μετά να πετάνε ανεξέλεγκτα στο Αιγαίο.
* Στη δεύτερη σελίδα της πρότασης του στρατιωτικού Εισαγγελέα Θεσσαλονίκης, τον Μάρτιο του 2008, αναφέρεται ότι «… στην ίδια διαταγή υπογραμμίστηκαν τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας πτήσεων που έπρεπε να ληφθούν, καθορίστηκαν οι υπηρεσίες για τη μέριμνα και οργάνωση των χώρων προσγείωσης (ελικοδρόμια στρατοπέδου Καρυών και Σακέτα…)»
Όμως ύστερα από επισταμένο έλεγχο της οργάνωσης και της δομής των Ενόπλων Δυνάμεων από το 1821 μέχρι σήμερα δεν βρέθηκε να έχει υπάρξει νόμιμο ή έστω παράνομο στρατόπεδο και στρατιωτικό ελικοδρόμιο στις Καρυές… Εκτός και αν αυτό περιλαμβάνεται… στα Χρυσόβουλλα – αλλά τότε δεν υπήρχαν ελικόπτερα.
Με την αναφορά όμως αυτή δεν αποδίδονται ευθύνες στην ΥΠΑ, η οποία ως αποκλειστικώς υπεύθυνη δεν απαγόρευσε την πτήση του Σινούκ προς τις επικίνδυνες Καρυές, παραβιάζοντας τη νομοθεσία και τους περιορισμούς ασφαλείας, τους οποίους η ίδια η ΥΠΑ θέσπισε για τις Καρυές λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Σύμφωνα με επιτόπια εξέταση της
ΥΠΑ, δεν μπορούν να ληφθούν μέτρα ασφαλείας πτήσεων για τις Καρυές λόγω των μόνιμων πέριξ εμποδίων, τα οποία καθιστούν σε μόνιμη βάση επικίνδυνες τις προσγειώσεις ελικοπτέρων στην περιοχή αυτή. Αντιθέτως, με την εισαγγελική αναφορά σε «ελικοδρόμιο στρατοπέδου Καρυών» απαλλάσσεται ευθυνών η ΥΠΑ, διότι την ευθύνη για τις πτήσεις σε
-υπαρκτά- στρατόπεδα και στα στρατιωτικά ελικοδρόμια τη φέρουν οι αντίστοιχοι κλάδοι των Ενόπλων Δυνάμεων στους οποίους υπάγονται.
Η παρούσα κυβέρνηση λοιπόν οφείλει να δείξει υπευθυνότητα, σοβαρότητα και εντιμότητα και να ζητήσει Εξεταστική Επιτροπή για το Σινούκ, προκειμένου να αποκαλυφθεί η αλήθεια, να τιμωρηθούν οι τυχόν ένοχοι και να ληφθούν μέτρα, τα οποία δεν ελήφθησαν ούτε με την τραγωδία του κυπριακού αεροσκάφους στο Γραμματικό, αλλά ούτε και με τις αποδράσεις του Παλαιοκώστα από τον Κορυδαλλό…


Σχολιάστε εδώ