Και τρεις μήνες καθυστέρηση για την «τοποθέτηση προϊόντος»
Τρίμηνη καθυστέρηση από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ όσον αφορά την ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας για τις οπτικοακουστικές υπηρεσίες. Πρόκειται για την Οδηγία η οποία θέτει την «τοποθέτηση προϊόντος», που επιτρέπει σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς να προβάλλουν προϊόντα -χωρίς αγγελιόσημο- σε μη ενημερωτικές εκπομπές και να έχουν έσοδα. Στη συζήτηση που έγινε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας στις 2 Φεβρουαρίου ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος είπε πως «είναι έτοιμη η Οδηγία» και «γύρισε πίσω λόγω εκλογών για να πάρει τη βούληση του υπουργού».
Το ερώτημα κατά τον Π. Παυλόπουλο είναι «πού βρίσκεται αυτό το Διάταγμα», καθώς «από τις 19 Δεκεμβρίου 2009 είμαστε εκτός ορίων ΕΕ, όταν το άρθρο 3 της Οδηγίας 65/2007 μας έδινε διετή προθεσμία προσαρμογής». Για το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα που ενσωματώνει την Οδηγία είχε εργαστεί μια ομάδα ανθρώπων που σχετίζονται με τα ΜΜΕ και είχε προτείνει μια σειρά από επιπλέον μέτρα, όμως η άποψη της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν πως θα έπρεπε να παραμείνει αυστηρά στο κείμενο της Οδηγίας, το οποίο και παραδόθηκε στην επόμενη πολιτική ηγεσία.