80.348.894 ευρώ χρωστάνε οι ΠΑΕ

Θυμίζουν παλαιότερη ερώτησή τους προς την προηγούμενη κυβέρνηση, στην οποία τούς δόθηκε η απάντηση, διά στόματος του πρώην υφυπουργού Οικονομικών Γ. Μπέζα, ότι τα βεβαιωμένα χρέη των ΠΑΕ την περίοδο 2008-09 είναι 80.348.894 ευρώ. Ερωτούν λοιπόν τους νέους υπουργούς Οικονομικών, Οικονομίας και Πολιτισμού αν ισχύει αυτό το νούμερο και πόσο από αυτό αντιστοιχεί στην εφορία, πόσο στο ΙΚΑ και πόσο σε άλλους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Ζητούν επίσης τα πορίσματα των ελέγχων που διενήργησε η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού για τα έτη 2008 και 2009, καθώς και τα ονομαστικά μετοχολόγια των ΠΑΕ και ΚΑΕ Αʼ Εθνικής, όπως αυτά έχουν κατατεθεί προκειμένου οι ομάδες να μπορούν να συμμετάσχουν στα πρωταθλήματα του 2009-10.

>Εάν θα συνεχίσει να παραμένει στο Αφγανιστάν το ελληνικό τάγμα, για το οποίο το Δημόσιο καταβάλλει 1 εκατ. ευρώ μηνιαίως, ενώ θεωρείται ανύπαρκτο από το ΝΑΤΟ, ερωτά ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νάσος Αλευράς. Ο ισχυρισμός, κατά το δημοσίευμα, βασίζεται σε απόρρητη έκθεση της Ανωτάτης Διοίκησης της Συμμαχίας, στην οποία καταγράφονται ως ελληνική συμμετοχή στην ειρηνευτική δύναμη μόνο 6 αξιωματικοί που υπηρετούν σε επιτελεία της Καμπούλ, χωρίς να γίνεται μνεία του Τάγματος των 122 στρατιωτικών.

>Για τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για μεταβίβαση του 75% των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην αραβική Abu Dhabi Mar, με το υπόλοιπο 25% είτε να παραμένει στην ThyssenKrupp είτε να πωλείται και αυτό, ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Λαφαζάνης. Τους εφιστά την προσοχή στο ενδεχόμενο να μην παραληφθούν ποτέ τα υποβρύχια που το Δημόσιο έχει ήδη προπληρώσει κατά ένα μεγάλο μέρος τους στην ThyssenKrupp, και ζητά να μάθει αν εξετάζουν το ενδεχόμενο μεταβίβασης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά σε καθεστώς ενιαίου ομίλου με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Με άλλη ερώτησή του, εξάλλου, ο κ. Λαφαζάνης ζητά σύσταση εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για να διερευνηθούν σε βάθος οι διαδικασίες δανεισμού του ελληνικού δημοσίου και η διαμόρφωση των spread. Εκτιμά ότι οι εξεταστικές πρέπει να συστήνονται για επίκαιρα μεγάλα ζητήματα και κυρίως έγκαιρα, προτού παγιωθούν τα όποια νοσηρά φαινόμενα στη δημόσια ζωή.

>Για τον στρατηγικό σχεδιασμό που έχει εκπονήσει η κυβέρνηση προκειμένου να αντιμετωπίσει πτωχεύσεις σε συστημικά σημαντικές ασφαλιστικές εταιρείες ζωής, όπως η Commercial Value, έπειτα μάλιστα και από την πτώχευση της Ασπίδας ΑΕΓΑ, ερωτά τον υπουργό Οικονομικών ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Σταϊκούρας. Ζητάει επίσης να πληροφορηθεί ποιες επιπτώσεις θεωρεί πως μπορεί να έχει η συγκεκριμένη πτώχευση στον ευρύτερο ελληνικό χρηματοπιστωτικό τομέα.

>Δραματική μείωση των ρυθμών ανάπτυξης για την αιολική ενέργεια τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας επισημαίνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κατρίνης. Τονίζει ότι η χώρα μας, με σημαντικό πλεονέκτημα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ιδιαίτερα στην αιολική, φαίνεται να μένει πίσω το έτος 2009, και με τον τρόπο αυτόν τίθεται εν αμφιβόλω ο φιλόδοξος στόχος του 20% συμμετοχής των ΑΠΕ στη συνολική κατανάλωση ενέργειας, που έχει τεθεί από την κυβέρνηση για το 2010.

>Τι κώλυμα υπάρχει στη διαδικασία κατασκευής μουσουλμανικού τεμένους και νεκροταφείου ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γρηγόρης Ψαριανός. Δεδομένου ότι έχουν οριστεί οι εκτάσεις και για τα δύο, ζητά να μάθει γιατί δεν προχωρούν οι διαδικασίες, καθώς και τι απέγιναν τα 15 εκατ. ευρώ που σύμφωνα με το ΥΠΕΠΘ εκταμιεύτηκαν από το ταμείο δαπανών για την ανέγερση του τεμένους.

>Εάν προτίθεται η κυβέρνηση να προχωρήσει στην καθιέρωση εβδομάδας 4 εργάσιμων ημερών με παράλληλη μείωση των μισθών και συντάξεων στο 80% των σημερινών αποδοχών ερωτά τον υπουργό Οικονομικών ο βουλευτής της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης. Αναφέρεται σε αναντιστοιχία λόγων και έργων της κυβέρνησης και ζητά να μάθει εάν μετά το πρωθυπουργικό διάγγελμα, την ανατροπή των υπουργικών σχεδιασμών και τον πλήρη εκτροχιασμό του «κοινωνικού διάλογου», θα συνεχιστούν οι παρεμβάσεις αυτές, που σκοπό έχουν τον εξευμενισμό των αγορών και των ευρωπαίων αξιωματούχων.

>Τη σύσταση ενός Εγγυητικού Ταμείου Κλάδου Ζωής, στο οποίο θα συνεισφέρουν όλα τα ενεργά συμβόλαια του κλάδου, για να τύχουν εγγύησης από οποιαδήποτε μελλοντική περιπέτεια ανάλογη εκείνης της Ασπίς Πρόνοια, προτείνει ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Αστέριος Ροντούλης.

>Τον κίνδυνο να καταλήγουν στον βιολογικό καθαρισμό της πόλης επικίνδυνα ιατρικά και ραδιενεργά απόβλητα των εργαστηρίων και άλλων τομέων των δημόσιων νοσοκομείων, αλλά και των ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων της Πάτρας, επισημαίνει με ερώτησή του προς τις υπουργούς Υγείας και Περιβάλλοντος ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Τσούκαλης και ζητά να κατατεθεί το πόρισμα των επιθεωρητών του υπουργείου Υγείας για το παραπάνω θέμα.

>Μεγάλο πλήγμα για την τουριστική οικονομία της χώρας, με σοβαρές επιπτώσεις στις ευαίσθητες τοπικές οικονομίες των νησιών και αύξηση της ανεργίας, αναμένεται να προκαλέσει, σύμφωνα με τους βουλευτές της ΝΔ Γιάννη Βρούτση και Όλγα Κεφαλογιάννη, η απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει τους δικαιούχους του προγράμματος κοινωνικού τουρισμού από 730.000 που ήταν το 2009 σε 550.000 για το 2010.

>Για την πρόθεση του υπουργείου Οικονομίας να απαγορεύσει την προώθηση καταναλωτικών προϊόντων προσφέροντας μαζί άλλο ανόμοιο προϊόν ως δώρο, διαμαρτύρεται ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης. Υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη πολιτική δεν θα επιφέρει κανένα απολύτως όφελος για τον καταναλωτή, αλλά αντίθετα θα του στερήσει το δικαίωμα της επιλογής και θα πλήξει την απασχόληση στον κλάδο των εταιρειών προωθητικών ενεργειών.

>Την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου, στην περίοδο της οξύτατης οικονομικής ύφεσης και των ασφυκτικών πιέσεων από τις διεθνείς κερδοσκοπικές αγορές που διανύουμε, προτείνει ο βουλευτής της ΣΥΡΙΖΑ Δημ. Παπαδημούλης, αντί της εύκολης λύσης της δραματικής μείωσης των αποδοχών των μισθωτών.

>Για τη συνέχιση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ», σχετικά με την ενδοδημοτική συγκοινωνιακή σύνδεση, ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς ο βουλευτής της ΝΔ Κωστής Μουσουρούλης. Υπογραμμίζει πως η ανταπόκριση στο πρόγραμμα ήταν εξαιρετικά μεγάλη, αφού υπεβλήθησαν πάνω από 360 προτάσεις, μεταξύ των οποίων και 7 διαδημοτικές, με κύριο χαρακτηριστικό ότι το 85% εξ αυτών δεν διαθέτει δημοτική συγκοινωνία.


Σχολιάστε εδώ