MUSIC+ MEDIA

// Παρουσιάστηκε το πολυαναμενόμενο iPad από την Apple, και μέχρι στιγμής συγκεντρώνει από χλιαρές έως αρνητικές κριτικές, κυρίως όμως από όσους δεν το έχουν πιάσει ακόμα στα χέρια τους.
// Όσοι ήταν αρκετά τυχεροί ώστε να βρεθούν την περασμένη εβδομάδα στην παρουσίασή του δηλώνουν ενθουσιασμένοι, όμως αυτοί οι οποίοι τελικά θα δώσουν την τεράστια ώθηση σʼ αυτό είναι οι ίδιοι που έχουν… εκτοξεύσει το iPhone – οι χιλιάδες ανεξάρτητοι προγραμματιστές οι οποίοι με περισσότερες από 140.000 εφαρμογές το μετέτρεψαν σε μια συσκευή η οποία μπορεί να κάνει ό,τι κανείς φανταστεί.
// Την εβδομάδα αυτή υπήρξε και άλλη μια επίσης σημαντική εξέλιξη για την Apple: κατέληξε σε συμφωνία με την PRS (την αντίστοιχη βρετανική ΑΕΠΙ), για την αδειοδότηση των υπηρεσιών της για όλη την Ευρώπη.
// Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε ακόμα πιο επιθετική εξάπλωση των μουσικών της υπηρεσιών, ιδιαίτερα δε μετά την εξαγορά και της Lala. Το γεγονός αυτό τρομάζει όλους όσοι «τρέχουν» μικρού και μεσαίου μεγέθους μουσικές υπηρεσίες, καθώς η επικράτηση της Apple φαίνεται να είναι δεδομένη μεσοπρόθεσμα.
// Η δική μας βέβαια αγορά παραμένει ακόμα αρκετά πίσω, και εξακολουθεί να κινείται γύρω από τη σφαίρα του φυσικού προϊόντος και τις διάφορες μορφές του λιανεμπορίου.
// Την περίοδο αυτή το ενδιαφέρον όλων φαίνεται να το κεντρίζει το περίπτερο, καθώς όλοι, μασκαρεύοντας μια δισκογραφική ή κινηματογραφική κυκλοφορία ως «προϊόν Τύπου», απολαμβάνουν τα οφέλη ενός ιδιότυπου καθεστώτος όπου πωλούν το προϊόν με χαμηλότερο ΦΠΑ και με έξοδα διανομής μόνο για όσα κομμάτια πουλήσουν, εφόσον ακόμα και το δίκτυο διανομής τους επιδοτείται εμμέσως από το ελληνικό κράτος.
// Υπʼ αυτό το καθεστώς οι δισκογραφικές διανύουν μια καλή περίοδο – καλύτερη τουλάχιστον από τον κλάδο των ΜΜΕ!
// Η στροφή προς το ξένο ρεπερτόριο και το νέο κύμα καταναλωτών κάτω από τα 25 είναι όλο και μεγαλύτερα, και έχει αρχίσει να απασχολεί ολόκληρο τον Όμιλο Antenna, ο οποίος αναζητά πρόγραμμα που να του δίνει τέτοιο προφίλ τόσο στην τηλεόραση
όσο και στο κομμάτι του ραδιοφώνου.
// Ο Μάκης Πουνέντης αναζητά τρόπους να απευθυνθεί στους
ακροατές αυτούς, δεν θέλει όμως να χαλάσει το επιτυχημένο προφίλ του Ρυθμού και γιʼ αυτό λέγεται ότι αναζητεί μία επιπλέον ραδιοφωνική συχνότητα.
// Την ίδια στιγμή ακούγεται ότι ο Τάκης Κωστάκης αναζητεί εναγωνίως αγοραστή για τον Hot FM, ο οποίος είναι ένα εκρηκτικό μείγμα: ημερομηνία άμεσης λήξης εκπομπής λόγω Συμβουλίου της Επικρατείας, υψηλή ακροαματικότητα λόγω έλλειψης διαφημίσεων και μηδενικά έσοδα εξαιτίας αυτού.
// Στο ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης μια νέα τάση φαίνεται να έχει ξεκινήσει ο Βασίλης Τουρώνης με τον Άρη FM. Στην τελευταία μέτρηση ο σταθμός περνάει πλέον στην πρώτη θέση των αθλητικών σταθμών της πόλης, σε χρόνο ρεκόρ.
// Η αμέσως επόμενη σκέψη όλων ήταν να δημιουργηθεί και ΠΑΟΚ FM, πράγμα το οποίο φαίνεται να θέλει και ο Ζαγοράκης, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, καθώς οι διάφοροι παράγοντες και οργανισμοί είναι πλήρως διασπασμένοι.
// Αυτό το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε σύντομα είναι να μεταφερθεί το φαινόμενο αυτό και στην Αθήνα. Ο ανταγωνισμός των αθλητικών ραδιοφωνικών σταθμών είναι πολύ
υψηλός, η επένδυση του Μπόμπολα δεν φαίνεται να αποδίδει και έχουν αρχίσει να εξετάζουν διάφορα σενάρια τα οποία θα μπορούσαν να ανατρέψουν τις ισορροπίες σʼ αυτόν τον χώρο.


Σχολιάστε εδώ