MUSIC+ MEDIA

// Δεν το βάζουν κάτω οι πολυεθνικές στην περίπτωση του Pirate Bay, και παρότι το σάιτ πουλήθηκε και ο νέος ιδιοκτήτης παραιτήθηκε από τις πρακτικές του παρελθόντος, οι εταιρείες κάνουν μηνύσεις στους προηγούμενους ιδιοκτήτες ζητώντας
αποζημιώσεις.
// Οι εταιρείες έχουν αποφασίσει
να τραβήξουν την υπόθεση μέχρι τέλους, έτσι ώστε να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγήν για όποιον μελλοντικά θεωρήσει ότι μπορεί μεσοπρόθεσμα να κάνει αρπαχτή πουλώντας μια υπηρεσία η οποία έγινε δημοφιλής προάγοντας πειρατικό
περιεχόμενο.
// Στην Ελλάδα η ΑΕΠΙ, μέσα στη φασόν αντιμετώπιση που έχει υιοθετήσει, με την οποία δεν διαχωρίζει αν κάποιος είναι σοβαρός, αν παρανομεί ή όχι, αλλά μόνο αν πληρώνει την ΑΕΠΙ, έφτασε στο σημείο να στείλει επιστολή σε σάιτ ζητώντας αμοιβή επειδή το σάιτ συμπεριλαμβάνει βίντεο
από το youtube.
// Καλό κι αυτό – εφόσον δεν μπορεί να τα βάλει με την Google, απευθύνεται μαζικά σε άσχετους και ό,τι κάτσει!
// Αύξηση τζίρου στις συνολικές δραστηριότητές του ανακοίνωσε το group του HMV, της μεγαλύτερης αλυσίδας δισκοπωλείων στον πλανήτη. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον το στοιχείο ότι δοκιμαστικά τις φετινές γιορτές άνοιξε «εποχιακά» καταστήματα σε έκτακτες τοποθεσίες, πείραμα το οποίο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
// Ιδιαίτερα θετικά είναι και τα αποτελέσματα της επένδυσης του HMV στο Mama group, μια εταιρεία η οποία διαχειρίζεται έντεκα συναυλιακά
venues στο Λονδίνο και σύντομα
ακόμα περισσότερα.
// Στην τοπική μας αγορά τα επόμενα χρόνια πρόκειται να δούμε αντίστοιχες κινήσεις. Αυτήν τη στιγμή λειτουργούν δεκάδες ανεξάρτητοι χώροι, και είναι αναμενόμενο να αρχίσουν και σ’ αυτήν την αγορά να εκδηλώνονται φαινόμενα συγκεντρωτισμού, καθώς είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αντεπεξέλθουν στο κόστος τους λειτουργώντας ατομικά.
// Το ίδιο θα πρέπει να περιμένουμε ότι θα συμβεί σύντομα και στο ηλεκτρονικό ticketing. Η αγορά λειτουργεί σε συνθήκες εμβρυακές για πολλά χρόνια, με δεκάδες εταιρείες να δραστηριοποιούνται, οι περισσότερες εκ των οποίων συνήθως εκπροσωπούν τις διοργανώσεις του ιδιοκτήτη τους.
// Χαρακτηριστικότερη περίπτωση αυτή της Didi, η οποία προσφέρει κάκιστες υπηρεσίες αποφεύγοντας συστηματικά να επενδύσει σε οτιδήποτε θα δικαιολογούσε την τεράστια αμοιβή την οποία κρατάει για το ticketing από τις ξένες διοργανώσεις τις οποίες εκπροσωπεί.
// Μια από τις εταιρείες η οποία είχε δείξει πολύ θετικά δείγματα ήταν η TicketNet της Adam Productions, η οποία με αρκετά επιθετική πολιτική είχε χτίσει ένα μεγάλο δίκτυο φυσικής παρουσίας και με ποιοτικές υπηρεσίες είχε αναλάβει την πώληση
εισιτηρίων για πολλές διοργανώσεις – όχι μόνο τις δικές της.
// Αυτό αποτελεί παρελθόν, λόγω του ότι και αυτή η εταιρεία αποφάσισε να επικεντρωθεί στις δικές της διοργανώσεις και να περιορίσει το κόστος λειτουργίας της.
// Γυρίζουμε λοιπόν στο σημείο μηδέν και οι καταναλωτές είναι αναγκασμένοι να ψάχνουν σε δεκάδες διευθύνσεις στο internet για να βρουν ποιος πουλάει πού ποια εισιτήρια.
// Εν τω μεταξύ μετά τα δεκάδες
μικρά σάιτ τα οποία προσέφεραν νόμιμα ζωντανές ηχογραφήσεις από συναυλίες, το iTunes αποφάσισε ότι μετά από συμφωνία με τη Live Nation θα προχωρήσει σύντομα στη διάθεση ηχογραφήσεων από συναυλίες,
οι οποίες θα είναι διαθέσιμες για ηλεκτρονική αγορά αμέσως μετά το
τέλος των εκδηλώσεων.
// Επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος εκτός από συνθέτης, παραγωγός, μάνατζερ καλλιτεχνών, κριτής τηλεοπτικών εκπομπών, σύντομα θα έχει και μουσικό εργαστήρι για παιδιά, κάτι το οποίο λείπει και από ό,τι φαίνεται θα το κάνει αρκετά ολοκληρωμένα.


Σχολιάστε εδώ