Κυρίαρχο το Mega στις τηλεοπτικές ειδήσεις

Η πρωτιά τηλεθέασης του κεντρικού δελτίου του Mega όχι μόνο διατηρήθηκε όλη τη χρονιά, αλλά η διαφορά με το δεύτερο κανάλι, το Alter, έφθασε στις 8,4 μονάδες, αριθμός πολύ μεγάλος για το status quo της ιδιωτικής τηλεόρασης.
Τα ποσοστά για το 2009, σύμφωνα με τη μέτρηση της AGB, δίνουν (σε παρένθεση τα ποσοστά από Δευτέρα ως Παρασκευή): Mega 24,2% (25,2%), Alter 15,8% (16,9%), ANT1 12,8% (12,7%), Star 12,6% (12,3%), Alpha 12,3% (12,4%), NET 8,7% (7,9%). Τα νούμερα αποτυπώνουν μια νέα πραγματικότητα στο πεδίο της τηλεοπτικής ενημέρωσης. Το Mega με το δικό του, αυτόνομο μοντέλο -ένα δελτίο που δεν λέει τις ειδήσεις, αλλά παρουσιάζει τα πρώτα θέματα της επικαιρότητας σφραγίζοντάς τα με τις δικές του απόψεις- δεν είχε καθ’ όλη τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κανέναν αντίπαλο. Το Alter είναι πρώτο στη δεύτερη κατηγορία δελτίων, αν και ακολούθησε σε μεγάλο βαθμό το μοντέλο του Mega, δηλαδή σχολιασμένα τα θέματα της πολιτικής επικαιρότητας.
Χαμένοι, για διαφορετικούς λόγους, είναι ο ΑΝΤ1 και ο Alpha. Το δελτίο του ΑΝΤ1, αφού παρέπαιε μεταξύ κοινωνικού και πολιτικού προφίλ, με ή χωρίς παράθυρα, απώλεσε τελικά την όποια επιρροή του στο κοινό.
Το δελτίο του Alpha, με επιλογή της ιδιοκτησίας του RTL, αποσύρθηκε από τον ανταγωνισμό της πολιτικής παρέμβασης και μετακινήθηκε στη ζώνη της σαπουνόπερας.
Τέλος, πολύ μικρό είναι το ποσοστό του δελτίου της ΝΕΤ, το οποίο δεν κατάφερε να πείσει το κοινό για την εγκυρότητα και κυρίως για την αδέσμευτη παρουσία του.


Σχολιάστε εδώ