MUSIC+ MEDIA

// Επαναπροσδιορισμό των προτεραιοτήτων για τον δισκογραφικό όμιλο του Κώστα Γιαννίκου έφερε η συμφωνία με τη Warner. Ο όγκος του νέου καταλόγου, το επίσης μεγάλο μέγεθος της Lyra, σε συνδυασμό με τους υψηλούς στόχους, οδήγησαν στο να περιοριστεί η ανάπτυξη του νέου ρεπερτορίου.
// Αυτό είχε αποτέλεσμα και το βελούδινο διαζύγιο με τον Μίλτο Καρατζά, ο οποίος αποφάσισε, προκειμένου να είναι πιο ευέλικτος, να δημιουργήσει νέο δικό του label και να συνεργαστεί για την εκμετάλλευση του ρεπερτορίου με τη Universal.
// Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες πολυεθνικές, οι οποίες περιορίζουν αρκετά τις δραστηριότητές τους, η Universal με τον Καραγρηγόρη, με μικρά βήματα και περιορισμένα έξοδα, φαίνεται να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ανάπτυξή της.
// Αυτό επιβεβαιώθηκε με τον πιο πανηγυρικό τρόπο με το Gummy Bear, το οποίο έχει φέρει στα ταμεία πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ, εγχείρημα το οποίο προέκυψε από την ευρύτερη συνεργασία την οποία έκανε με τον Ίζυ Κουτιέλ.
// Εν τω μεταξύ συνεχίζεται το ξεπούλημα πάσης φύσεως μουσικών album σε εφημερίδες και περιοδικά. Όσο περισσότερο πέφτουν οι κυκλοφορίες, τόσο οι διαφημιστικές καμπάνιες τους εξαφανίζουν κάθε αναφορά στο περιεχόμενο των εντύπων και μοιάζουν με διαφημιστική προώθηση άλλων προϊόντων.
// Το γεγονός ότι το ΕΣΡ άρχισε να μοιράζει πρόστιμα, χαρακτηρίζοντας συγκεκαλυμμένη διαφήμιση την προβολή των «προσφορών» κάποιων εφημερίδων από δελτία ειδήσεων, ίσως δείχνει ότι κάτι θα μπορούσε να αλλάξει.
// Όμως καθοριστικός παράγοντας για τις εξελίξεις στον χώρο αυτό φαίνεται να είναι ο θάνατος του Χρήστου Λαμπράκη. Ο Ψυχάρης, απελευθερωμένος και με την οικονομική στήριξη από τον Ρέστη, δεν θα αφήσει το «Βήμα» να συνεχίσει να πέφτει κυκλοφοριακά. Αν λοιπόν δεν συμφωνήσει ο Πήγασος να μειώσει τις προσφορές, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι αυτές θα ενταθούν μέχρι κάποιοι να αποχωρήσουν ηττημένοι.
// Με όλα αυτά το θετικό στοιχείο είναι ότι η μουσική συνεχίζει να «παίζει» παντού και με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να αποτελεί πηγή εσόδων για έναν μεγάλο κύκλο – καλλιτέχνες, μουσικούς, τραγουδιστές, δισκογραφικές, εκδόσεις, αλλά και το λιανεμπόριο κοιτάζει προς τη μουσική όταν θέλει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
// Πριν στεγνώσει το μελάνι της ανακοίνωσης συνεργασίας Public με ΔΟΛ για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, βγήκε ως «viral» σποτάκι στο youtube που προωθούσε το νέο site των δύο εταιρειών, το getitnow.
// Πρεσβευτής του site η Καλομοίρα (!), η οποία σε κάθε δημόσια εμφάνισή της πλέον βγαίνει με λογότυπα του site.
// Η σημαντικότερη είδηση της προηγούμενης εβδομάδας, στην οποία όμως δεν δόθηκε δημοσιότητα, ήταν μια σημαντικότατη «νίκη» της Εταιρείας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ).
// Με πληροφορίες που συνέλεξε κατάφερε να ασκηθεί ποινική δίωξη για παράβαση του νόμου περί πνευματικής ιδιοκτησίας κατ’ επάγγελμα από κοινού σε βαθμό κακουργήματος από τον Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου σε βάρος ενός ιδιωτικού υπαλλήλου, που συνελήφθη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου, και ενός φοιτητή, ο οποίος αναζητείται.
// Οι συγκεκριμένοι λειτουργούσαν ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά site με πειρατικό περιεχόμενο (www.greek-fun.com), είχαν όμως την αφέλεια (ή το θράσος;) να το αναγράφουν στο προφίλ τους στο facebook!
// Η δίωξη λειτούργησε σαν ντόμινο και δεκάδες άλλα ελληνικά πειρατικά site έκλεισαν, υπό τον φόβο αντίστοιχων νομικών επιπτώσεων.
// Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν ότι μέσα σε πέντε μόλις ημέρες η κίνηση πειρατικών αρχείων (torrent) στο ελληνικό internet μειώθηκε κατά 70%!


Σχολιάστε εδώ