Δύσκολο το 2010 για τα ΜΜΕ

Την κατάσταση αυτή διέκριναν εγκαίρως επιχειρηματίες που άντλησαν χρήματα από το χρηματιστήριο και τη ναυτιλία και εισήλθαν στα media θέλοντας να αποκτήσουν ισχύ και να πρωταγωνιστήσουν στο πολιτικό παιχνίδι. Τα αρνητικά μηνύματα από τη διαφημιστική αγορά για το 2010 ενισχύουν τη θέση των νέων παικτών που έχουν χρήματα, ενώ επιτείνουν τα προβλήματα για τους παλιούς. Από τις εξελίξεις σε θεσμικό επίπεδο απουσιάζει τόσο η ΕΙΗΕΑ όσο και η ΕΣΗΕΑ, για μια σειρά από σοβαρούς και άλλους λόγους, ενώ η κυβέρνηση ακόμη δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της σε σχέση με τα καυτά ζητήματα των ΜΜΕ, με εξαίρεση το σήμα που έστειλε ο Π. Γερουλάνος πως τα κονδύλια του ΟΠΑΠ δεν θα έχουν αποστολή τη διάσωση των Μέσων, αλλά την προβολή της εταιρείας. Η διαφημιστική του δαπάνη θα είναι μειωμένη, ενώ αστάθμητος παράγοντας είναι ο χρόνος εισόδου των νέων παικτών στον χώρο του στοιχήματος.


Σχολιάστε εδώ