Έχουν γεράσει τα πρόσωπα που αποφασίζουν για την τηλεόραση

Εγώ διαβάζω εφημερίδες, κυρίως πολιτικές αναλύσεις. Τώρα στο δεύτερο σκέλος της ερώτησής σου… όλα κάνουν έναν κύκλο. Όπως και εγώ θα κάνω έναν κύκλο τον οποίο έχω προσδιορίσει. Η τηλεόραση είναι σαφές ότι θέλει νέο υλικό, καινούργια πρόσωπα. Αλλά σήμερα υπάρχει ένας έντονος προβληματισμός για την τηλεόραση. Όλοι ψάχνουν για το τι φταίει και δεν βλέπουμε ένα καλύτερο πρόγραμμα. Όλοι έβγαλαν το συμπέρασμα ότι αυτό που φταίει είναι ότι δεν υπάρχουν νέα πρόσωπα. Στην πραγματικότητα λείπει καινούργια ιδεολογία. Γιατί όταν τα νέα πρόσωπα κάνουν μεγαλύτερες σαχλαμάρες από τους προηγούμενους, δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα καλύτερο έτσι κι αλλιώς. Χρειάζεται καινούργια ιδεολογία. Πιστεύω λοιπόν ότι τα πρόσωπα που πρέπει να αλλαχθούν είναι τα πρόσωπα που αποφασίζουν για την τηλεόραση. Αυτά έχουν γεράσει. Και δεν μπορούν να δώσουν φώτα πλέον για την αλλαγή της κατάστασης. Η τηλεόραση σε δυο χρόνια με την ψηφιακή της διάσταση θα έχει αλλάξει χαρακτήρα. Όποιος δεν είναι πρωταγωνιστής στο λάπτοπ, δεν θα υπάρχει. Αν είσαι μέσα στο λάπτοπ του κάθε νέου έχει καλώς, αλλιώς έσβησες. Δεν υπάρχει κανένα είδος στον κόσμο που να μην ανανεώνεται. Άλλοι θα κάνουν τη δουλειά μου σε λίγα χρόνια. Έτσι είναι. Κάθε εποχή έχει τους ανθρώπους της για να διατυπώνουν τις απόψεις του κόσμου. Αλίμονο αν έμεναν αιώνιοι κάποιοι να φωτίζουν όλες τις εποχές του κόσμου».
// Πολύς λόγος γίνεται για τα cd σε σχέση με τις εφημερίδες. Ο Μητροπάνος λέει: «Απαξιώνετε τα τραγούδια μου. Σταματήστε την παροχή τους στους αναγνώστες σας», ο Πάριος, από την άλλη μεριά, το βρήκε ως μια καλή ιδέα για να προλάβει την πειρατεία. Τι πρέπει να γίνει;
«Θεωρώ ότι οι δημιουργοί πρέπει να προσαρμόζονται με την εποχή τους. Εγώ θα κοιτούσα πώς θα έφταναν τα τραγούδια μου σε όλους. Δεν με νοιάζει αν αυτό θα γίνει στα περίπτερα ή στα δισκοπωλεία. Το θέμα είναι να μην παρέμβει το περίπτερο στη δημιουργία. Αν δεν παρεμβαίνει, δεν υπάρχει θέμα. Το ζήτημα είναι το ίντερνετ. Με το που κατεβαίνει το τραγούδι στο δισκοπωλείο έχει κλαπεί. Αφού οι εταιρείες δεν μπορούν να προστατεύσουν το προϊόν, είναι καλύτερα το τραγούδι να βγαίνει μαζικά γρήγορα και να προλαβαίνει το κακό. Τώρα θα μου πείτε πουλάει το cd ή τα όσα γράφονται στην εφημερίδα; Προφανώς το cd. Γιατί στις διαφημίσεις που βλέπουμε των εφημερίδων στην τηλεόραση, τις προσφορές τους διαφημίζουν και όχι τα ρεπορτάζ τους. Αφού οι ίδιες δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο cd, γιατί να δώσει ο αναγνώστης στην ύλη τους; Η εικόνα όμως έχει μεγαλύτερη δύναμη στην εποχή μας. Η νέα γενιά διαβάζει με τη συνοδεία εικόνας μέσα από το διαδίκτυο. Για να ενισχυθεί η ανάγνωση λοιπόν οι Ισπανοί στο δημοτικό έχουν ως μάθημα την ανάγνωση εφημερίδων. Γιατί δεν γίνεται αυτό και εδώ; Αφού το κοινό σήμερα που διαβάζει είναι λιγότερο από αυτό που βλέπει».


Σχολιάστε εδώ