Το δελτίο του Mega είναι η είδηση!
Όλοι περνούν από το Mega. Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, όπως και πριν από λίγες ημέρες ο Δημήτρης Αβραμόπουλος,
έδωσε εξηγήσεις για τις επιλογές του στα εσωκομματικά της ΝΔ βγαίνοντας στο δελτίο ειδήσεων του καναλιού. Το δελτίο του Mega από το 2004 μέχρι σήμερα έκανε δύο σημαντικές κινήσεις στο πλαίσιο του ανταγωνισμού. Κατʼ αρχάς δημιούργησε το μοντέλο των σχολιαστών για να «καλύψει» την παρουσία της Μ. Ζαχαρέα, συζύγου του τότε υπουργού Επικρατείας, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Τότε το είχαμε ονομάσει «καφενείο των ειδήσεων», κάτι που μετεξελίχθηκε σε μια καλοδουλεμένη αντιπαράθεση μεταξύ διαφόρων δημοσιογράφων, με εντελώς διαφορετικές απόψεις, αφήνοντας σε δεύτερο ρόλο τις ειδήσεις. Το επόμενο βήμα του καναλιού είναι η μετατροπή του ίδιου του δελτίου ειδήσεων σε είδηση, με τους σχολιαστές να καθοδηγούν από τηλεοράσεως την κοινή γνώμη. Το δελτίο του Mega δεν μεταδίδει απλώς τις ειδήσεις. Το τι μεταδίδει συνιστά πολύ συχνά από μόνο του είδηση.