Ο ΟΠΑΠ σε έλεγχο διαφημιστικών κονδυλίων

Υπό έλεγχο τα διαφημιστικά κονδύλια του ΟΠΑΠ που δόθηκαν σε εφημερίδες! Για το θέμα αυτό, όπως λένε οι πληροφορίες, έχει αναλάβει την έρευνα το Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης. Την ίδια ώρα, σε όλα τα Μέσα έχουν σταλεί εντολές για αναστολή δημοσίευσης των κρατικών διαφημίσεων, μεταξύ αυτών και του ΟΠΑΠ. Οι εντολές είναι απόρροια της κυβερνητικής απόφασης να επαναξιολογηθεί η κρατική διαφήμιση, ενώ στο Μαξίμου προσπαθούν να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το σύστημα της διαφήμισης. Αξίζει να επισημανθεί ότι ακριβώς αυτές τις ημέρες που πάρθηκε η κυβερνητική απόφαση να μπει πάγος στα κρατικά διαφημιστικά κονδύλια, στην «Καθημερινή» την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύτηκε ένα μικρό κείμενο για το θέμα, με την επισήμανση ότι η διανομή της κρατικής διαφήμισης αποτελεί «διαχρονικό σκάνδαλο». «Χωρίς διαφάνεια και κανόνες, τα μεγάλα διαφημιστικά κονδύλια των
υπουργείων καθίστανται χρήσιμα εργαλεία για φιλόδοξους πολιτικούς, οι οποίοι ασχολούνται μόνο με την επικοινωνία. Η κυβέρνηση Παπανδρέου μπορεί να έχει θέσει ως στόχο τη διαφάνεια, αλλά ήδη κινούνται στην αγορά οι γνωστοί διαμεσολαβητές που προσφέρουν επικοινωνιακά
ανταλλάγματα έναντι κονδυλίων διαφήμισης. Καλό θα ήταν το Μέγαρο Μαξίμου να επιβάλει κανόνες και περιορισμούς, γιατί αλλιώς θα αντιληφθεί, όπως και η προηγούμενη κυβέρνηση, ότι το παιχνίδι εξουσίας στη χώρα παίζεται εν αγνοία του», έγραψε η εφημερίδα.
Αυτήν επίσης την περίοδο κατατίθενται οι απόψεις εκδοτών
από την περιφέρεια για τη συμπεριφορά διαφημιστικών εταιρειών που απαιτούσαν όλο το προηγούμενο διάστημα μεγάλες εκπτώσεις για να δώσουν κρατικές διαφημίσεις σε περιφερειακές εφημερίδες ή κανάλια.
Για το θέμα αυτό, σημειώνεται, είχε γίνει επίσημα κοινή καταγγελία στους αρμόδιους υπουργούς της προηγούμενης κυβέρνησης από τις δύο ενώσεις ιδιοκτητών εφημερίδων και τις ενώσεις καναλιών.


Σχολιάστε εδώ