MUSIC+ MEDIA

// Σύγχυση επικρατεί για το τι ακριβώς συμβαίνει με την υπό κατασκευή «μουσική εταιρεία» (όχι δισκογραφική!) του Φοίβου και του Star Channel.
// Ο μεν Φοίβος διατυμπανίζει ότι έχει αντιστρέψει τους όρους συνεργασίας και ότι ενώ στη Heaven είχε «μόλις» 15-20%, στο νέο σχήμα αυτός έχει το πάνω χέρι με 80%…
// Από τη μεριά του Star λένε το ακριβώς αντίθετο – ότι αν δεν είχαν την πλειοψηφία στο σχήμα, δεν θα ασχολούνταν με ένα τέτοιο εγχείρημα, ενώ δηλώνουν ευθαρσώς ότι θα εισπράττουν ποσοστό από όλες τις δραστηριότητες των καλλιτεχνών που θα έρθουν στη νέα εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης και της Δέσποινας Βανδή.
// Εν τω μεταξύ, πριν προλάβει να κρυώσει η θέση του Φοίβου στη Heaven, ο Γιώργος Θεοφάνους δήλωσε ότι είναι έτοιμος να καλύψει το κενό ως συνθέτης και συνέταιρος!
// Προς μεγάλη απογοήτευσή του όμως του ειπώθηκε ότι δεν συγκινούνται από το συνθετικό του ταλέντο και ότι θα συζητούσαν κάτι τέτοιο μόνο αν εξασφάλιζε την υπογραφή συμβολαίων με γνωστούς καλλιτέχνες.
// Δεν είναι η καλύτερη στιγμή για να συζητά διεύρυνση της συνεργασίας του με τον όμιλο: Η συμπεριφορά του στο «X-Factor» έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο, όταν οι αμοιβές του φτάνουν τα 250.000 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα απαιτεί η παραγωγή να του καλύψει τα έξοδα τεσσάρων συνεργατών του, αντί για δύο, που έχουν τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής.
// Μόνο θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι δεν ξεπούλησε η «Real News» βάζοντας το CD του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Η εφημερίδα είχε καταβάλει ένα αξιόλογο ποσό για να εξασφαλίσει την αποκλειστικότητα και εφόσον τελικά δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις προηγούμενες και αρκετά οικονομικότερες προσφορές, τοποθέτησε τον πήχη χαμηλότερα για όλη την αγορά.
// Όπως είχαμε καταγράψει την προηγούμενη εβδομάδα, όλες οι εφημερίδες, σε μια κατάσταση παράκρουσης, προσέφεραν ασύλληπτα ποσά για κυκλοφορίες δίσκων, σε βαθμό τέτοιο που και οι πιο συντηρητικοί της δισκογραφίας είχαν αρχίσει να το σκέφτονται.
// Ενώ λοιπόν ήμασταν έτοιμοι να ξαναζήσουμε τις εποχές πριν από το 2000, κατά τις οποίες η BMG κατέρρευσε ξεπουλώντας τον κατάλογό της, η προηγούμενη Κυριακή τούς έκανε όλους να επιστρέψουν στην πραγματικότητα.
// Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα εκμεταλλευθούν οι δισκογραφικές εταιρείες την κατάσταση για τη δημιουργία φθηνών εντυπώσεων.
// Έτσι η ΕΜΙ έκανε την προηγούμενη εβδομάδα απονομή για τον «23 φορές πλατινένιο» δίσκο του Πάριου!
// Κατʼ αρχάς με μια τέτοια κίνηση οι δημόσιες σχέσεις της δισκογραφικής δείχνουν ότι θεωρούν τουλάχιστον ηλίθιους τους δημοσιογράφους και το κοινό με τον ισχυρισμό ότι όλοι όσοι αγόρασαν την εφημερίδα την πήραν για τον δίσκο του Πάριου. Με αυτήν την παιδαριώδη λογική θα πρέπει να φωνάξουν αρκετούς καλλιτέχνες τους και να τους δώσουν αναδρομικά πλατινένιους για ό,τι CD έχουν μοιράσει με τις εφημερίδες.
// Το θεσμικά μεμπτό όμως είναι το ότι η μεγαλύτερη και παλαιότερη δισκογραφική της χώρας, η οποία σωστά είχε ζητήσει να καταργηθεί το IFPI chart (άρα και η διαδικασία απονομής χρυσών και πλατινένιων) μέχρι αυτό να μπορεί να γίνεται σωστά, έρχεται τώρα και αυτοαναιρείται απονέμοντας αυθαίρετα πλατινένιους δίσκους, τους οποίους ουδείς πιστοποιεί και ουδείς γνωρίζει με ποιους «κανόνες» έχουν αποδοθεί.


Σχολιάστε εδώ