Ιδού η εξήγηση…

lΌσοι εξεπλάγησαν από το γεγονός της επανόδου στο ΥΕΘΑ, ως επιτελών της νέας πολιτικής ηγεσίας, των συνεργατών των κ. Τσοχατζόπουλου και Παπαντωνίου, της ένδοξης εποχής 1996-2004, πήραν την εξήγηση από τον ίδιο τον
κ. Βενιζέλο.
l«Συνεργάσθηκα για τα θέματα του υπουργείου με τους πρώην υπουργούς κ. Τσοχατζόπουλο και Παπαντωνίου», δήλωσε (4/10/09).
lΘα τον ενημέρωσαν, ασφαλώς, για τις μεθοδεύσεις προμηθειών οπλικών συστημάτων με απευθείας αναθέσεις, χωρίς διαγωνισμούς κ.ά.
lΑναμένεται οπωσδήποτε να δει τον κ. Σημίτη, αρχιτέκτοντα των εξοπλισμών 1996-2004 και κορυφαίο στον χορό της εκποίησης (μπιρ-παρά) των Ναυπηγείων στην ΤHYSSΕΝ, καθώς επίσης πρωταγωνιστή της απευθείας ανάθεσης των 4 υποβρυχίων τα οποία είναι συνεχώς εν καταδύσει, άφαντα, αφού ήδη οι Γερμανοί έχουν εισπράξει από τους κιμπάρηδες Έλληνες 1,8 δισ. ευρώ!
Ραντάρ
lΓια τα ραντάρ ΤΡQ-37 του Στρατού ομιλώ, που, όπως λέγεται, δεν βλέπουν τη μύτη τους…
3 Κι όμως, όπως πληροφορήθηκα, ετοιμάζεται μελέτη τεχνικής υποστήριξης με όγκο προμήθειας ανταλλακτικών.
3 Απλώς υπενθυμίζω ότι για την ανεπάρκεια των ραντάρ αυτών είχε ασχοληθεί η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής (2004) όπου τίποτα το ύποπτο δεν βρήκε.
Ελλάς – Αφγανιστάν – Αγωνία
lΕπανέρχομαι γιατί έχω νέα…
lΠολύ σύντομα θα γίνει παρουσίαση στο ΓΕΣ ενός οχήματος ενισχυμένης αντιναρκικής θωράκισης (ΜΑΤV) της μεγάλης αμερικανικής εταιρείας OSΗΚOSΗ.
lΣε εντελώς ανύποπτο χρόνο (6/9/09) είχα σημειώσει ότι η OSΗΚOSΗ είχε κερδίσει ένα πρόγραμμα ύψους 1 δισ. δολ. για κατασκευή χιλιάδων υπερσύγχρονων οχημάτων αυτού του τύπου, για τις ανάγκες των ΗΠΑ στο Ιράκ και Αφγανιστάν.
lΗ Αυστραλία έσπευσε να παραγγείλει τέτοια οχήματα για τις ανάγκες της επίσης στο Αφγανιστάν, όπου τα θύματα από τις νάρκες είναι πολλά.
lΟι πληροφορίες που έχω είναι ότι η εταιρεία, μάλλον, δεν θα μπορέσει να ικανοποιήσει τις ανάγκες του ΓΕΣ, λόγω άλλων υποχρεώσεων.
lΑνεξάρτητα από αυτό, το Ελληνικό Εκστρατευτικό Σώμα πρέπει να εφοδιασθεί άριστα και όχι στο άρπα-κόλλα. Γιʼ αυτό φροντίζει, προσωπικά, ο Α/ΓΕΣ Φ. Φράγκος.
lΑπλώς σημειώνω ότι η Σιγκαπούρη ανησυχεί τόσο πολύ για τα τμήματά της στο Αφγανιστάν, μέχρι σημείου να τα εφοδιάσει με δύο υπερσύγχρονα ραντάρ ARTHUR, που θα ελέγχουν και τον αμερικανικό τομέα της περιοχής! Τον νου μας, λοιπόν…
Η θητεία
lΠότε πρόλαβαν, πότε μελέτησαν, πότε πήραν αποφάσεις για την παραπέρα διάβρωση του θεσμού;
lΜήπως έχουμε πάθει ομαδική διαστροφή; Μήπως αυτοχειριαζόμαστε;
Η κινεζική ατομική βόμβα
lΤο 1964, πρωθυπουργεύοντος του αείμνηστου Γεωργίου Παπανδρέου Α΄ (είπαμε ότι το πολίτευμά μας είναι Κληρονομική Δημοκρατία), επικεφαλής της ΚΥΠ ήταν ένας αξιόλογος στρατηγός.
lΜία νύχτα του χειμώνα, περί την 3η πρωινή, ο δεύτερος τηλεφώνησε στον πρώτο λέγοντάς του: «Κύριε πρωθυπουργέ, οι Κινέζοι δοκιμάζουν ατομική βόμβα». Ιδού η απάντηση του φοβερού Γέρου: «Να σκάσει στο κεφάλι σου, Στρατηγέ».
lΔεν ξέρω τι απάντησε ο κ. Βενιζέλος στον Α/ΓΕΝ όταν του τηλεφώνησε τις προάλλες στις 4 το πρωί για να τον πληροφορήσει ότι δύο ναύτες διεκομίσθηκαν στο ΓΝΑ ημιλιπόθυμοι λόγω… αναθυμιάσεων…
Το δράμα των Ναυπηγείων
συνοπτικά
lΟι έχοντες στοιχειώδη λογική και ψήγματα ενημέρωσης ασφαλώς θα είχαν προβλέψει το 1999 το σημερινό αδιέξοδο, το σχέδιο ξεπουλήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
lΟι Γερμανοί συμπεριφέρονται ωμά και προκλητικά γιατί νομίζουν, και σωστά, ότι απευθύνονται σε «συνεταιράκια», που έχουν φάει μαζί «ψωμί κι αλάτι». Ιδού γιατί.
lΤο 1999 δόθηκε στην ΚRUΡ, ως δωρεά, η σύμβαση 4 υποβρυχίων S214 με απευθείας ανάθεση, χωρίς διαγωνισμό, διακοπέντος σκανδαλωδώς σε εξέλιξη από το Π.Ν. διαγωνισμού, σε τιμές 40% άνω του μέσου όρου της αγοράς και με τεράστιο ποσό ως προκαταβολή. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η πατριωτική αυτή πράξη ξεκίνησε από ένα «αθώο» γράμμα κάποιου κ. Κασμά (ανθρώπου της κ. Β. Παπανδρέου), προέδρου των Ναυπηγείων, στο οποίο έγραφε προς το ΥΕΘΑ: «Δώστε τα στους Γερμανούς για να σωθούν τα Ναυπηγεία και να πάρουμε ως αντισταθμιστικά την κατασκευή 17 πλοίων bulk-carriers», τα οποία, μετά την ανάθεση, εξαφανίστηκαν.
l Ύστερα από έναν χρόνο, για ολοκλήρωση της δωρεάς, τα Ναυπηγεία ξεπουλήθηκαν έναντι πινακίου φακής στην THYSSEN ΚRUPΡ. Τότε ελέχθη ότι η τιμή πώλησης ήταν μικρότερη από την οικοπεδική αξία των Ναυπηγείων. Ταυτόχρονα πρωτοεμφανίστηκε ο πολύς κ. Εμμανουήλ ως πρόεδρος… Ας μην αναφέρουμε τον ρόλο του σπουδαίου αρχισυνδικαλιστή Γ. Κοντάκη στην υπόθεση.
lΓιατί παραπονιόμαστε;


Σχολιάστε εδώ