Μεγάλο προβάδισμα Πήγασου στην κρατική διαφήμιση

Δηλαδή, στον πίνακα αυτόν, σε αντίθεση με τα στοιχεία της ΕΙΗΕΑ, όπου η δαπάνη δημοσιεύεται ανά Μέσο, τα στοιχεία είναι συγκεντρωτικά, για να φανεί η δύναμη των ομίλων. Ο Πήγασος είναι στην πρώτη θέση, με 426 διαφημιστικές καταχωρίσεις και απορροφούμενη ονομαστική διαφημιστική δαπάνη ύψους 4,7 εκατ. ευρώ, έναντι 149 καταχωρίσεων και 2,9 εκατ. ευρώ του Τεγόπουλου και στην τρίτη θέση με 214 καταχωρίσεις και 2 εκατ. ευρώ τον ΔΟΛ. Η απόσταση ανάμεσα στον αριθμό των εμφανίσεων (καταχωρίσεων) και στην απορροφούμενη ονομαστική δαπάνη εξηγείται με βάση την εγκύκλιο Ρουσόπουλου για την κρατική διαφήμιση, που προέβλεπε ίσο αριθμό καταχωρίσεων σε όλους με διαφορετικό τιμολόγιο. Εγκύκλιος που τηρήθηκε μόνο κατά ένα μέρος, όπως προκύπτει από τον πίνακα.
Η ΚΜΠ Εκδοτική απορρόφησε 1,5 εκατ. ευρώ (ονομαστική κρατική διαφημιστική δαπάνη), η «Απογευματινή» 1,2 εκατ. ευρώ και η «Καθημερινή» 1,1 εκατ. ευρώ. Με 848.000 ευρώ ονομαστική δαπάνη η Μακεδονική Εκδοτική, με 731.000 ευρώ ο Όμιλος Τράγκα και ακολουθούν ο Όμιλος Alter και η Εκδοτική Βορείου Ελλάδος.


Σχολιάστε εδώ