Πήρε 10% του ΣΚΑΪ – Συζητάει για Ίριδα

Ασυγκράτητος, ο Λ. Λαυρεντιάδης συγκεντρώνει ΜΜΕ κάθε βδομάδα. Μέσα σε λίγες μέρες απέκτησε τους σταθμούς Sport TV, ΔΕΚΑ και το 10% του ραδιοτηλεοπτικού ΣΚΑΪ! Και έπεται συνέχεια. Διότι, όπως είχαμε γράψει έγκαιρα, συνεχίζει τις συζητήσεις για υψηλό ποσοστό στην Ίριδα, ενώ είναι, όπως και ο Β. Ρέστης, μεταξύ των ενδιαφερομένων για το 33,33% του Δ. Κοντομηνά στον Alpha στην περίπτωση που ο επιχειρηματίας θελήσει να μεταβιβάσει μέρος ή και όλο του το μερίδιο. Ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης ηγείται μιας ξέφρενης κούρσας εξαγορών, αποκτώντας ΜΜΕ από όλους τους επιχειρηματίες, καθώς θέλει να ισχυροποιήσει τη γραμμή άμυνάς του έναντι των πιθανών απαιτήσεων που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον είτε από το Carlyle Group είτε από άλλους, φτιάχνοντας παράλληλα έναν ισχυρό όμιλο στα ΜΜΕ.
Ο Λ. Λαυρεντιάδης διαθέτει το 12,22% του Πήγασου, τις εφημερίδες «Athens News», «Espresso», «Espresso Κύπρου», «Σφήνα», «City Press», «Ισοτιμία», τους τηλεοπτικούς σταθμούς Sport TV και ΔΕΚΑ και τα περιοδικά «Free», «Μπομπ ο Σφουγγαράκης», «Jolie», «Olive» κ.ά. Παράλληλα, με τη συμφωνία του με τους Γ. Αλαφούζο και Β. Μαρινάκη αποκτά το 10% του ραδιοτηλεοπτικού ΣΚΑΪ, δηλαδή πρόσβαση στον ΣΚΑΪ 100,3, στον ΣΚΑΪ TV και στον Red. Ο Γ. Αλαφούζος έχει το 70% του ομίλου, ο Β. Μαρινάκης το 20% και ο Λ. Λαυρεντιάδης το 10%.
Παράλληλα, διεξάγεται μια σειρά από σημαντικές διεργασίες, με τη χρονική σύμπτωση της ανόδου, ξανά, του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, με τη συμφωνία Κοντομηνά – Μπόμπολα και την έκδοση τριών εφημερίδων: «Veto» (Τριανταφυλλόπουλος, Λάλας κ.ά.), νέος «Ελεύθερος Τύπος» (Σκαναβής, Μπενέκος), «Κεφάλαιο» (Φιλιππόπουλος) και του νέου εβδομαδιαίου εντύπου του Α. Λιάτσου. Την ίδια ώρα, ο ΔΟΛ έχει την υποστήριξη Ρέστη αλλά και τη στρατηγική συμμαχία με τον ισπανικό όμιλο PRISA, έχοντας κάνει ήδη στροφή 180 μοιρών στην κριτική του για τον Γιώργο Παπανδρέου.
Σε επιχειρηματικό επίπεδο, αναγκάστηκε να πουλήσει τμήματα επιχειρήσεων που δεν έχουν άμεση σχέση με τα ΜΜΕ (π.χ. μεταβίβαση μειοψηφικού πακέτου στον Β. Ρέστη) και να μην ανανεώσει τη συνεργασία του με το National Geographic Society.
Όλα αυτά ενώ παρατηρείται σημαντική κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης και μια σειρά από μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης εξαιτίας του υψηλού δανεισμού και του κόστους λειτουργίας τους. Η νέα κυβέρνηση, που δεν διαθέτει υπουργό Επικρατείας, θα κληθεί να δώσει σύντομα λύσεις, όπως εκτιμάται.


Σχολιάστε εδώ