«Εφημερίδες-δισκάδικα»

Ακολουθώντας τις τακτικές του πιο επιθετικού μάρκετινγκ, ο Γιάννης Πάριος και η εφημερίδα ανέλαβαν από κοινού τη μαζική προώθηση του καινούργιου δίσκου χρησιμοποιώντας τη «Real News» σαν ευκαιριακό δισκάδικο.
Η προβολή σε υπερβολικό βαθμό
έγινε από όλα τα Μέσα, κανάλι, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, συμφερόντων του
ομίλου Γ. Κουρή – Κ. Γιαννίκου, αλλά και μέσα από τη συχνότητα της κρατικής τηλεόρασης. Ρόλο σʼ αυτό έπαιξε ο χειρισμός του Γιάννη Πάριου, που συμφώνησε να κάνει εκπομπή στον Σπύρο Παπαδόπουλο εν όψει της κυκλοφορίας του νέου του δίσκου, με απαίτηση να προβληθεί το Σάββατο 17 Οκτωβρίου.
Ο τραγουδιστής ανέφερε μάλιστα και στη διάρκεια του σόου πως την επομένη κυκλοφορεί η εφημερίδα με δώρο το CD του. Στην κριτική που δέχθηκε δεν απάντησε κανείς από την ΕΡΤ ή την παραγωγή της εκπομπής, ενώ ο Νίκος Χατζηνικολάου, δίνοντας τη δική του εκδοχή, είπε στον Real FM πως «οι κυκλοφορίες καθορίζονται πλέον από τις προσφορές δώρων». Η κίνηση να δοθούν τα καινούργια τραγούδια από
εφημερίδα γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αν και είχε συζητηθεί ως μορφή μάρκετινγκ στο παρελθόν και από άλλες εφημερίδες και καλλιτέχνες.
Η συμφωνία είναι διαφορετικού είδους, καθώς ο καλλιτέχνης παίρνει, εκτός από την πάγια αμοιβή του, ποσοστό επί των πωλήσεων των φύλλων. Μεγαλύτερο εκνευρισμό ένιωσαν πάντως στο «Πρώτο Θέμα», καθώς είχαν κλείσει τη διανομή των παλιών τραγουδιών του Γιάννη Πάριου.


Σχολιάστε εδώ