Θέτουν σε εφαρμογή το product placement

Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, οι σκέψεις, που σε ορισμένες περιπτώσεις γίνονται ή έγιναν σχέδια, κινούνται σε ευρεία γκάμα δράσεων. Ήδη ορισμένα κανάλια ενεργοποιούν τις νόμιμες κατά την Ευρωπαϊκή Ένωση διατάξεις για την προώθηση διαφήμισης μέσω της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικές εκπομπές. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι απλή: Με την υπογραφή χορηγιών για συγκεκριμένα προϊόντα σε ριάλιτι, παιχνίδια ή ψυχαγωγικές εκπομπές, οι παρουσιαστές και συμμετέχοντες θα χρησιμοποιούν μόνο τα συγκεκριμένα προϊόντα που έχουν πληρώσει για την παραγωγή και την τοποθέτηση. Το λεγόμενο product placement νομιμοποιείται στην πρόσφατη Τηλεοπτική Οδηγία της ΕΕ, αλλά δεν πέρασε ακόμη ως νόμος του κράτους, κάτι που θα γίνει σύντομα. Οι σταθμοί όμως δεν μπορούν να περιμένουν και έτσι η παραπάνω μέθοδος μπήκε σε εφαρμογή για να καλύψει τις απώλειες των διαφημιστικών εσόδων. Ένα δεύτερο κύμα παρεμβάσεων αφορά την άσκηση κοινής (!) εμπορικής πολιτικής των τηλεοπτικών καναλιών. Ο στόχος αυτός βέβαια συναντά μια δυσκολία, ότι προηγουμένως θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος της ιδιοκτησίας, προκειμένου να διευκολυνθούν τυχόν συγχωνεύσεις μεταξύ των καναλιών.


Σχολιάστε εδώ