MUSIC+MEDIA

// Η μια μετά την άλλη, δισκογραφικές, κινηματογραφικές και διαφημιστικές εταιρείες αρχίζουν να στρέφονται σε εξειδικευμένες πλατφόρμες παράδοσης του
υλικού τους ψηφιακά προς τους συνεργάτες τους.
// Για τις περισσότερες εταιρείες η «παραδοσιακή» αποστολή των υλικών μέσω εργαλείων που διαθέτει ο μέσος χρήστης (και κυρίως το e-mail) δεν είναι ούτε
ασφαλής ούτε εγγυημένη παράδοση,
ενώ πολλές φορές δεν επαρκεί, αν το
μέγεθος των υλικών είναι μεγάλο.
// Οι δισκογραφικές άργησαν μεν, όμως επειδή το περιεχόμενό τους είναι στον μεγαλύτερο βαθμό μικρό σε μέγεθος,
έχουν αρκετά πλήρεις πλατφόρμες.
// Αυτήν την εβδομάδα η EMI ενημέρωσε συνεργάτες της ότι θα ξεκινήσει την παράδοση των τραγουδιών της σε μορφή μουσικών αρχείων από την πλατφόρμα της Share. Οι συνεργάτες της εταιρείας
εφόσον προσκληθούν ανοίγουν έναν δωρεάν λογαριασμό (κάτι αντίστοιχο με e-mail), μέσα στον οποίο η εταιρεία τοποθετεί τα τραγούδια της είτε ως streaming, είτε σε mp3 για κατέβασμα.
// Το κλειδί είναι πως όλα τα τραγούδια που κάποιος κατεβάζει είναι «watermarked», περιέχουν δηλαδή στοιχεία του λογαριασμού που χρησιμοποιήθηκε, έτσι ώστε αν αυτά τα αρχεία διαρρεύσουν στο internet να μπορεί η εταιρεία να ανακαλύψει ποιος το προκάλεσε.
// Μια παρόμοια υπηρεσία, αλλά που
απευθύνεται σε διαφορετικό πελατολόγιο, παρουσίασε η AdStream, η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει την αλυσίδα παράδοσης των διαφημιστικών ταινιών από τις διαφημιστικές στα κανάλια σε όλη την Ελλάδα.
// Η εταιρεία εξειδικεύεται στην ασφαλή, γρήγορη και εγγυημένη παράδοση ψηφιακού περιεχομένου κάθε μορφής και μεγέθους σε όλο τον πλανήτη, μια λύση η οποία θα εξυπηρετήσει και αρκετές δισκογραφικές.
// Την εβδομάδα που πέρασε έγινε και η παρουσίαση του Jumping Fish, υπηρεσία η οποία ανήκει στην Cosmote και υλοποιείται με τη βοήθεια της Change Music Marketing του Πάνου Θεοφανέλη.
// Η νέα αυτή πλατφόρμα, για την οποία γράψαμε και την προηγούμενη εβδομάδα, δεν είναι μόνο ένας χώρος όπου νέοι καλλιτέχνες προβάλλουν τη μουσική τους, αλλά έχει στόχο να επιτύχει airplay στα παραδοσιακά μέσα του «καλλιτέχνη του μήνα». Αρκετά καλή η πρώτη προσπάθεια με τον Rous και τις Εξαιρέσεις.
// Χρήματα έχουν αρχίσει και μυρίζονται διάφοροι γύρω από τον χώρο των δικαιωμάτων. Με όνειρο να γίνουν μια
ΑΕΠΙ εκμεταλλεύονται τα κενά του νόμου, δημιουργώντας ανύπαρκτους οργανισμούς συλλογικών δικαιωμάτων, και προσπαθούν να αποσπάσουν χρήματα
από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
// Αυτό δεν είναι περίεργο – πολλοί θα πουν ότι άργησαν να εμφανιστούν τέτοια φαινόμενα. Αυτό όμως που προκαλεί
ιδιαίτερη εντύπωση είναι η ταχύτητα με την οποία η ΕΡΤ έσπευσε να ανταποκριθεί στο αίτημα υπογραφής σύμβασης.
// Ο «οργανισμός» με τη βούλα πλέον της ΕΡΤ περιφέρει τη σύμβαση αυτή ως απόδειξη της νομιμότητάς του να εισπράττει.
// Διαβάζοντας όμως κάποιος τη σύμβαση, την οποία με τόση ευκολία διανέμουν παντού (αλήθεια, κάποιος από το πολυπληθές νομικό τμήμα της ΕΡΤ δεν ενδιαφέρεται για την εμπιστευτικότητα συμβάσεων του οργανισμού;), μπορεί εύκολα να διαπιστώσει ότι πρόκειται για υπόθεση περίεργα στημένη – όμως κάποιοι επωφελούνται ποικιλοτρόπως.
// Τα ιδιωτικά ΜΜΕ, έχοντας αντιληφθεί το γεγονός αυτό, αντιστέκονται μέχρι στιγμής, με δεδομένο όμως ότι η υπόθεση είναι προσεκτικά στημένη, σύντομα θα πρέπει να αναμένουμε κλιμάκωση με την εμπλοκή και άλλων φορέων.


Σχολιάστε εδώ