Επεμβαίνει το ΕΣΡ για τη διαφήμιση προσφορών εφημερίδων μέσα στα δελτία ειδήσεων

Πρόκειται, όπως λένε μέλη του ΕΣΡ, για καραμπινάτη έμμεση διαφήμιση που απαγορεύεται και ήδη το θέμα απασχολεί ΣΟΒΑΡΑ το ΕΣΡ.
Όπως επίσης έμμεσα προβάλλονται και οι χορηγοί -τράπεζες- των προσφορών αυτών, κάτι που απαγορεύεται.
Όπως τονίζουν, η καταχρηστική αυτή μεθόδευση αποτελεί αθέμιτο ανταγωνισμό, αφού άλλοι εκδότες που προσφέρουν «δώρα» δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους διαφήμιση, που είναι η πλέον αποδοτική, αφού ο κόσμος που παρακολουθεί το δελτίο παραμένει και δεν σηκώνεται να φύγει, όπως συμβαίνει στο τέλος, όταν «πέφτουν» οι διαφημίσεις.
Κι αν δεν είναι έτσι, δέχεται το MEGA να περάσει στο δελτίο του ανάλογη έμμεση διαφήμιση άλλων εκδοτών; Αν ναι, ας το αποδείξει αύριο κιόλας…
Εν πάση περιπτώσει, εκτός από το ΕΣΡ υπάρχει και η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα κληθεί ο υπεύθυνος του MEGA από το ΕΣΡ για να δώσει εξηγήσεις.
Απομένει βέβαια και το άλλο μεγάλο θέμα, των ίδιων των προσφορών, που
αποτελούν αθέμιτο ανταγωνισμό για τα βιντεοκλάμπ, τα δισκάδικα και τα βιβλιοπωλεία και έχουν οδηγήσει πολλά τέτοια μαγαζιά στο κλείσιμο.


Σχολιάστε εδώ