Σόου, ριάλιτι, Λαζόπουλος και Μενεγάκη στον Alpha

Το νέο, περιορισμένου κόστους, ελαφρύ ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Alpha μπορεί να περιγραφεί με ελάχιστες λέξεις.
Περιλαμβάνει 5 live εκπομπές, 2 μαγνητοσκοπημένες, τον Λάκη Λαζόπουλο, 5 ριάλιτι και 5 ξένες σειρές, που ήδη έχουν προβληθεί τουλάχιστον τρεις φορές σε άλλα ιδιωτικά κανάλια.
Αυτό το νέο μείγμα προγράμματος παρουσίασε ο Alpha το βράδυ της Πέμπτης σε διαφημιστικές εταιρείες και δημοσιογράφους.
Σε ένα σόου-θεατρική παράσταση, στο οποίο συμμετείχαν
όλοι οι παρουσιαστές του καναλιού και δόθηκε στην «Αίγλη», ο νέος διευθύνων σύμβουλος Κρίστοφ Μάινους και ο εμπορικός διευθυντής Κώστας Χαρίτσης περιέγραψαν τους στόχους του Alpha.
Με επιχειρήματα τη σταθερότητα του προγράμματος και την ένταξη «καινοτόμων» προγραμμάτων, τα στελέχη επιχείρησαν να «πουλήσουν» στους διαφημιστές το νέο προϊόν τους.
Τα νούμερα τηλεθέασης που εμφάνισαν αφορούσαν μόνο το τηλεοπτικό κοινό ηλικίας 15 έως 44 ετών. Ο Alpha μέχρι τις 5.30 το απόγευμα εκπέμπει καθημερινά 4 live εκπομπές και, με εξαίρεση το κεντρικό δελτίο στις 7.00 το απόγευμα, όλο το άλλο πρόγραμμα είναι μαγνητοσκοπημένο. Κυρίαρχο στοιχείο εκτός
από το «Αλ Τσαντίρι Νιους», που παραμένει το μεγαλύτερο όπλο του σταθμού στη μάχη της τηλεθέασης, είναι τα ριάλιτι: με τους αγρότες που ψάχνουν γυναίκες, τον Μποτρίνι που σαν εφιάλτης ελέγχει εστιατόρια, τον Νίκο Σαμοΐλη που θα επισκέπτεται χρεωμένα νοικοκυριά, τη Βίκυ Χατζηβασιλείου που θα συνεχίσει να κλαίει και τον βοηθό ξενοδοχείων. Όσο για το ξένο πρόγραμμα, οι πέντε σειρές που ανακοίνωσε ο Alpha, «CSI Vegas», «Miami», «New York», «Νόμος και Τάξη» και «Sex and the City», έχουν ήδη προβληθεί σε Alter, Star, ΕΤ1 και ΣΚΑΪ. Η μείωση κόστους είναι φανερή σε όλα τα επίπεδα, όπως επίσης και το γεγονός ότι το γερμανικό σχέδιο δίνει έμφαση στα ελαφριά σόου.
Στόχος, όπως είπε στους διαφημιστές ο Κ. Χαρίτσης, είναι να βρίσκεται ο Alpha στην «αγορά» των τριών πρώτων καναλιών.


Σχολιάστε εδώ