Απαντήστε ξεκάθαρα, κύριοι αρχηγοί!
Οι 5.300 καθηγητές θέτουν στους πολιτικούς αρχηγούς σειρά ερωτημάτων που αναφέρονται σε 9 ενότητες της πολιτικής και της κοινωνικής μας ζωής και περιμένουν τις απαντήσεις τους πριν αποφασίσουν τι θα ψηφίσουν. Οι απαντήσεις αυτές θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του οργανισμού και θα είναι στη διάθεση του κάθε πολίτη.
Τα ερωτήματα που θέτουν οι 5.300 καθηγητές είναι:
1. Αν και όλα τα αναφερόμενα θέματα σχετίζονται με το εθνικό μας ζήτημα, τι πολιτική σκοπεύετε να ακολουθήσετε στα κατωτέρω εθνικά μας θέματα. Συγκεκριμένα τι πολιτική θα ακολουθήσετε:
Α. Για τις απαράδεκτες αξιώσεις της Τουρκίας εις βάρος της εθνικής μας κυριαρχίας στο Αιγαίο και για τις υποδείξεις διαφόρων κυρίων, της υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ και των θρασύτατων γραμματέων του ΝΑΤΟ, να διαπραγματευθούμε την
εθνική μας κυριαρχία με την Τουρκία;
Β. Για τη μη αποδοχή από μέρους μας για τη χώρα των Σκοπίων, με τις θρασείες «αλυτρωτικές» βλέψεις εις βάρος του Ελληνισμού, οποιασδήποτε ονομασίας που θα περιέχει τη λέξη Μακεδονία;
Γ. Για την κατάργηση στην ελληνική Θράκη του τουρκικού προξενείου, που δεν έχει κανέναν λόγο ύπαρξης, εκτός του να επιδιώκει να «τουρκοποιήσει» έλληνες πολίτες και να προσπαθεί με την ανοχή μας να «κυπροποιήσει» τη Θράκη;
Δ. Για την πορεία της Τουρκίας τον Δεκέμβριο στην ΕΕ, όπου ελέγχεται για τη μη τήρηση των υποχρεώσεων, που με την υπογραφή της απεδέχθη χωρίς να τις τηρήσει, έναντι της Κυπριακής Δημοκρατίας (άνοιγμα των λιμανιών και αεροδρομίων της στα κυπριακά πλοία και αεροπλάνα). Δηλαδή για έμμεση αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας;
Ε. Για την ενταξιακή πορεία της χώρας,
(α) που διατηρεί στρατεύματα κατοχής σε ένα πλήρες μέλος της ΕΕ στην Κύπρο,
(β) που απειλεί τη χώρα μας με casus belli αν επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας,
(γ) που μετά τις δήθεν γκρίζες ζώνες απειλεί τώρα και τα κατοικημένα μας νησιά,
(δ) που προσπαθεί να ιδιοποιηθεί (να κλέψει) τον υποθαλάσσιο πλούτο Ελλάδας και Κύπρου και
(ε) που προσπαθεί να μουσουλμανοποιήσει τη χώρα μας με λαθραία εισαγωγή λαθρομεταναστών κ.λπ.;
2. Δημογραφικό και υπογεννητικότητα
Σκοπεύετε να επιδοτήσετε τη γέννηση Ελληνοπαίδων, άμα τη γεννήσει τους, που είναι ίσως η μόνη μέθοδος για αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας των Ελλήνων η οποία οδηγεί το έθνος μας σε αφανισμό;
3. Μέση Παιδεία
Α. Θα προχωρήσετε σε εισαγωγή στα ΑΕΙ μόνον με την επίδοση στο λύκειο και με χρήση κατάλληλου μηχανογραφικού συστήματος;
Ως γνωστόν ο σημερινός τρόπος των εισαγωγικών έχει διαλύσει την Παιδεία, έχει αχρηστεύσει τα λύκεια (γιατί οι μαθητές θεωρούν ότι μόνον η φροντιστηριακή μόρφωση χρειάζεται), απομυζά όλους τους Έλληνες χάριν των ιδιοκτητών φροντιστηρίων, στερεί από τους Ελληνόπαιδες την παιδεία του λυκείου που διαμορφώνει χαρακτήρες, τους στερεί κάθε ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθούν με πλείστα άλλα κ.λπ.
Β. Θα λάβετε κάποια μέτρα για το φαινόμενο των καταλήψεων των σχολείων που εμποδίζει τη λειτουργία τους;
Γ. Θα λάβετε μέτρα για να σταματήσει η απαράδεκτη κομματικοποίηση των ανήλικων μαθητών λυκείου;
Δ. Τι μέτρα θα λάβετε για αλλαγή της ύλης ορισμένων βιβλίων που έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του ιδρύματος CDRC του Σόρος;
4. Ανώτατη Παιδεία
Τι μέτρα θα λάβετε για να σταματήσει η διάλυση της Ανώτατης Παιδείας που έχει οδυνηρές επιπτώσεις για τη χώρα μας; Συγκεκριμένα τι θα κάνετε για:
Α. Το άσυλο.
Β. Την υποχρεωτική παρακολούθηση στα ΑΕΙ.
Ως γνωστόν στα περισσότερα ΑΕΙ η παρακολούθηση δεν είναι υποχρεωτική και έχουν μετατραπεί σε εξεταστικά κέντρα αντιγραφής, υπό την ανοχή, συνήθως, των επιτηρητών.
Γ. Για τις καταλήψεις που εμποδίζουν τη λειτουργία των ΑΕΙ.
Δ. Για την κομματικοποίηση των πάντων στα ΑΕΙ (καθηγητών, σπουδαστών, διοικητικών οργάνων) και τις απαράδεκτες συμφωνίες, μεθοδεύσεις και εκβιασμούς που εν γένει γίνονται μεταξύ των κομματικών φατριών για πλείστα θέματα (εκλογές διοικητικών οργάνων, ίσως και καθηγητών κ.λπ.);
5. Λαθρομεταναστευτικό
Τι μέτρα θα λάβετε για να αποφευχθεί η με τα σημερινά δεδομένα μαθηματικά προβλεπόμενη σύντομη μουσουλμανοποίηση της χώρας μας με καταστροφικές συνέπειες για τον Ελληνισμό και τον ελληνικό πολιτισμό;
Δεν είναι δυνατόν να ακολουθούνται τυφλά και ερήμην της γνώμης του ανενημέρωτου ελληνικού λαού οι «προσταγές» της παγκοσμιοποίησης για ανοικτά σύνορα που μας οδηγούν στην καταστροφή.
6. Παγκοσμιοποίηση
Τι μέτρα θα λάβετε για να ενημερωθεί ο ελληνικός λαός για την ερήμην του εφαρμοζόμενη παγκοσμιοποίηση με έμμεσες, μέσω ΕΕ, εντολές των ΗΠΑ;
Το πού οδηγεί η εφαρμογή των εντολών αυτών είναι ήδη φανερό (σε ένα απάνθρωπο κράτος με όριο συνταξιοδότησης σύντομα τα 70 έτη, με ανεργία μετά τα 50 χωρίς κανένα εισόδημα, με επακόλουθο τραγικές καταστάσεις κ.λπ.).
7. Ένοπλες Δυνάμεις
Θα συνεχίσουν οι Ένοπλες Δυνάμεις να αποτελούν την ασπίδα και τον εγγυτή της ακεραιότητας της Ελλάδας ή, όπως διαδίδεται, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης θα υποβαθμιστούν και, με σχεδόν κατάργηση της στρατιωτικής θητείας, θα μετασχηματισθούν σε, αντιτρομοκρατικές κυρίως, δυνάμεις καταστολής;
8. Σύνταγμα της χώρας
Τι σκοπεύετε να κάνετε με το Σύνταγμα της χώρας που προβλέπει έναν παντοδύναμο πρωθυπουργό; Θα προβείτε σε αναθεώρησή του ώστε να υπάρχουν ασφαλιστικές δικλίδες στην –ίσως καμιά φορά– επικίνδυνη παντοδυναμία του πρωθυπουργού, από έναν εκλεγόμενο από τον λαό Πρόεδρο της Δημοκρατίας;
9. Εκκλησία Ελλάδος – Οικουμενικό Πατριαρχείο
α) Ποιες είναι οι θέσεις σας για την εκκλησιαστική περιουσία;
β) Προβλέπεται από το κόμμα σας τυχόν τροποποίηση του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας; Σε ποια άρθρα ακριβώς και με ποιον στόχο;
γ) Ποια είναι η θέση σας για το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τα κυριαρχικά του δικαιώματα, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως; Θα υποστηρίξετε την προσφυγή του Οικουμενικού Πατριάρχη για αναγνώριση του τίτλου του ως Οικουμενικού εκ μέρους της Τουρκίας;
δ) Ποιες είναι οι θέσεις σας για το Άγιον Όρος (τυχόν κατάργηση αβάτου, αλλαγή καταστατικού του χάρτη, δήμευση περιουσίας μονών κ.λπ.);