Τα μυστικά μιας… αερομαχίας

δΗ καταγγελία είναι αναμφίβολα εντυπωσιακή: Το υπουργείο Εξωτερικών και η
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας φέρονται, σύμφωνα με όσα δήλωσε την Πέμπτη ο κ. Α. Βγενόπουλος, να «έβαλαν από το παράθυρο» την Aegean στη γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη. Ο κ. Βγενόπουλος, ως νέος «πιλότος» της Ολυμπιακής, που από την 1η Οκτωβρίου θα πετάει ως Olympic Air, έσπευσε μάλιστα να υπογραμμίσει ότι το «πάρτι» της Aegean τελείωσε.
δΓεγονός είναι ότι οι πρακτικές διάλυσης και απαξίωσης της Ολυμπιακής, που εφάρμοσαν με αξιοζήλευτη συνέπεια οι ελληνικές κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες, λειτούργησαν ως εξαιρετικά αποτελεσματική πολιτική ευνοϊκής μεταχείρισης της Aegean, που σήμερα έχει μερίδιο πάνω
από 50% στο σύνολο των πτήσεων και θετικά οικονομικά στοιχεία.
δΚαι όχι μόνο αυτό, αλλά το πρώτο εξάμηνο του έτους αύξησε κατά 20% την επιβατική κίνηση στις γραμμές εξωτερικού, την ώρα που οι αφίξεις συνολικά μειώνονταν στην Ελλάδα κατά 10%. Αποτέλεσμα ήταν να αυξήσει θεαματικά το μερίδιο αγοράς, την ώρα που η Ολυμπιακή βρισκόταν μετέωρη μεταξύ Δημοσίου και Marfin, πετούσε με «κομμένα φτερά» και έχανε μερίδια με ταχύτατους ρυθμούς.
δΑπίστευτο κι όμως ελληνικό: Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία, από τα 4,5
εκατομμύρια των απασχολούμενων στην Ελλάδα περίπου το 10% ανήκει στην κατηγορία: «μέλη των βουλευομένων σωμάτων, ανώτερα διοικητικά και διευθυντικά στελέχη του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα». Απέναντι σε αυτήν τη στρατιά των «ηγετών», που ξεπερνούν τα 474.000
άτομα, βρίσκονται μόλις 330.000 «ανειδίκευτοι εργάτες, χειρώνακτες και μικροεπαγγελματίες», σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση της
ΕΣΥΕ. Η οικονομία της γνώσης θριαμβεύει!
δΕπίμονες φήμες τον θέλουν να έχει ήδη ράψει κοστούμι, προετοιμαζόμενος για κορυφαία τραπεζική θέση μετά τις εκλογές. Ο ίδιος ταπεινά το αρνείται και λέει ότι θα παραμείνει στο σημερινό του πόστο. Ίσως επειδή γνωρίζει ότι οι… ωραίες υποψηφιότητες για τέτοιες θέσεις όμορφα «καίγονται» αν συζητηθούν πρόωρα.


Σχολιάστε εδώ