MUSIC+ MEDIA

// Γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα για τα ραδιόφωνα στην ΙΜΑΚΟ, και την
εβδομάδα αυτή έλαβαν δραστικά μέτρα –
υπεύθυνος για δύο από τα σημαντικότερα μέσα της εταιρείας, τον Sfera και τον Derti, είναι πλέον ο Βαλεντίνο.
// Την ίδια στιγμή στον Όμιλο Γιάννη Αλαφούζου φαίνεται ότι ανεβαίνουν οι μετοχές του Νίκου Νικολακόπουλου και είναι πλέον υπεύθυνος όχι μόνο για τον Freedom, αλλά και για τον Red FM.
// Πετυχημένη φαίνεται από τις μετρήσεις η ελαφρώς εμπορική αλλαγή στο ρεπερτόριο του Δίεση, από τη στιγμή που πέρασε στην καινούργια ιδιοκτησία.
// Ο Δρόμος έχει ξεπεράσει τον Sfera και στόχος των υπευθύνων προγράμματος είναι μέσα στο 2010 να περάσει σε ακροαματικότητα τον Λάμψη, κάτι που φαίνεται πιθανό με την τόσο έντονη τηλεοπτική υποστήριξη του σταθμού από το Star Channel.
// Εν τω μεταξύ το ευρύτερο οικονομικό κλίμα αναπόφευκτα επηρεάζει και τις δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα, οι οποίες βλέπουν και φέτος τα οικονομικά τους αποτελέσματα να συμπιέζονται και να μην μπορούν οι ψηφιακές πωλήσεις να τονώσουν ουσιαστικά τις απώλειες που έχουν από το φυσικό δίκτυο διανομής τους.
// Αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι θα δούμε πριν από το τέλος του έτους περαιτέρω συρρικνώσεις στο παραδοσιακό δισκογραφικό κομμάτι: την ανάπτυξη ρεπερτορίου.
// Την ίδια στιγμή όμως θα δούμε να ενισχύονται τα τμήματα συναυλιών – εκδηλώσεων, που φαίνεται να έχουν καλές προοπτικές.
// Μπαράζ δημοσιότητας για το YouTube την εβδομάδα που μας πέρασε. Κατ’ αρχάς στον δισκογραφικό χώρο με ικανοποίηση δισκογραφικές και καλλιτέχνες πληροφορήθηκαν ότι το YouTube κατέληξε σε συμφωνία με την αγγλική ΑΕΠΙ (PRS), και ως εκ τούτου το κοινό στη Μεγάλη Βρετανία θα μπορεί πλέον να δει μουσικά βίντεο.
// Από τον Μάρτιο του 2009 η πρόσβαση σε οποιοδήποτε βίντεο περιείχε μουσική είχε μπλοκαριστεί, εφόσον οι δύο φορείς αδυνατούσαν να καταλήξουν σε συμφωνία για το ύψος των δικαιωμάτων που θα έπρεπε να καταβληθούν.
// Αντίστοιχη απαγόρευση πρόσβασης ισχύει και στη Γερμανία από την Gema, όμως κι εκεί αναμένεται σύντομα να υπάρξει συμφωνία.
// Λέτε η ξαφνική διάθεση του YouTube να πληρώσει να βάλει σε ιδέες τη δική μας ΑΕΠΙ και να έχουμε σύντομα απαγορεύσεις;
// Πιο σημαντική ήταν όμως η πληροφορία η οποία αφορούσε τη μεταστροφή του YouTube σε σχέση με το δωρεάν περιεχόμενο: Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να αρχίσει να προβάλλει έναντι αντιτίμου τελευταία επεισόδια τηλεοπτικών σειρών στην πλήρη τους διάρκεια.
// Αυτό που πριν από μερικούς μήνες έλεγε ο Μέρντοχ φαίνεται ότι όλοι αρχίζουν να το ασπάζονται: το περιεχόμενο δεν μπορεί να προσφέρεται δωρεάν στο ίντερνετ, ιδιαίτερα όταν ο καταναλωτής είναι έτοιμος να καταβάλει μια λογική, μικρή αμοιβή γι’ αυτό.
// Σε μια κίνηση αναμενόμενη, τα HMV στην Αγγλία εξαγόρασαν το 50% της 7 Digital για 7,7 εκατομμύρια λίρες. Η 7 Digital είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές υπηρεσιών πώλησης ψηφιακής μουσικής και ως αποτέλεσμα της συμμετοχής θα προσφέρει πλέον υπηρεσίες αποκλειστικά στα HMV.


Σχολιάστε εδώ