Αυθαιρεσίες τραπεζών
Η Εθνική Τράπεζα δημιουργεί προβλήματα στους συναλλασσόμενους που δεν είναι πελάτες της, με προφανή σκοπό να τους πιέσει να γίνουν!
Αυτό καταγγέλλει ο Κ. Γ. Παγάνης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ευρομάρτ ΑΕ, ο οποίος ένιωσε στο πετσί του την πολιτική αυτή της τράπεζας.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία Ευρομάρτ ΑΕ είχε λαμβάνειν από το Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής 21.087,49 ευρώ. Αφού κατέθεσε στο νοσοκομείο τα απαραίτητα δικαιολογητικά (καταστατικό, υπεύθυνες δηλώσεις, ενημερότητες κ.λπ.) ζήτησε να της στείλουν τα χρήματα με έμβασμα στο κατάστημα της Εθνικής στην Αγία Παρασκευή. Μόλις η τράπεζα πήρε το έμβασμα, ειδοποίησε την εταιρεία να το παραλάβει. Εκείνη έστειλε εξουσιοδοτημένο υπάλληλο με βεβαιώσεις άλλων τραπεζών ότι όντως μπορεί να εισπράξει χρήματα για λογαριασμό της, αλλά η Εθνική δεν τον πλήρωσε επειδή δεν είχε προσωπική φορολογική ενημερότητα! Του είπαν δε πως αν η εταιρεία ήταν πελάτης της τράπεζας, δεν θα του ζητούσαν τέτοιο χαρτί!
Από πού κι ως πού όμως η Εθνική ζητάει στοιχεία που αποτελούν προσωπικά δεδομένα από τρίτους και δεν έχουν σχέση με τις συναλλαγές τους; Από τη στιγμή που το νοσοκομείο έκανε την έρευνά του, συγκέντρωσε τα στοιχεία που προβλέπει ο νόμος και πλήρωσε, η τράπεζα είναι υποχρεωμένη να παραδώσει τα χρήματα στον δικαιούχο! Δεν είναι δικά της, ούτε έχει δικαίωμα να καθυστερήσει την παράδοσή τους. Και σε τελική ανάλυση, την είσπραξη την κάνει η εταιρεία και όχι ο υπάλληλος. Γιατί λοιπόν ζήτησαν απ’ αυτόν φορολογική ενημερότητα;
Πολλές αυθαιρεσίες κάνουν οι τράπεζες… Δεν είναι ώρα να βρεθεί κάποιος να τις σταματήσει;