Όλα τα μεγάλα στούντιο στη Nova

Η εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης πριν από λίγες ημέρες ανανέωσε τη συμφωνία και με το στούντιο της Disney, «κλειδώνοντας» έτσι για 3 ή 5 χρόνια όλες τις εμπορικές αμερικανικές ταινίες, βάζοντας ένα πολύ μεγάλο εμπόδιο στα φιλόδοξα σχέδια του ΟΤΕ για συνδρομητική TV. Έχοντας τις 14 ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος και όλες τις ταινίες, αλλά και την αναμετάδοση όλων πλην ενός των ελεύθερων εθνικής εμβέλειας σταθμών, αναμένει πλέον τους συνδρομητές. Το σκέλος των ελληνικών σταθμών εθνικής εμβέλειας είναι πολύ σημαντικό καθώς στην επαρχία, όπου το δίκτυο μετάδοσης σήματος είναι κακό, η επιλογή που έχει ο κάτοικος είναι να πληρώσει για να δει τους ελεύθερους σταθμούς με καλό σήμα. Γι’ αυτό και η NetMed προσπαθεί να κλείσει και αυτό το μέτωπο συνεχίζοντας τις συζητήσεις με ένα ακόμη κανάλι που έμεινε εκτός συμφωνίας. Στις κινήσεις που θα ακολουθήσουν το φθινόπωρο περιλαμβάνεται και η ένταξη στο μπουκέτο, ενός ή δύο νέων καναλιών, που θα συνοδεύσουν την ετήσια αύξηση της συνδρομής. Ταυτόχρονα η ιδιοκτήτρια Forthnet σχεδιάζει να κυκλοφορήσει και μια τριπλή προσφορά που θα παρέχει τηλεφωνία, γρήγορο internet και συνδρομητική TV σε προνομιακή τιμή. Συνεπώς θεωρείται δεδομένο πως θα υπάρξουν και άλλα πακέτα καναλιών με διαφορετικό τιμολόγιο από τον Σεπτέμβριο, σε μια προσπάθεια να υποστηριχθεί η τεράστια επένδυση της αγοράς των τηλεοπτικών δικαιωμάτων 14 ομάδων του ελληνικού πρωταθλήματος για 3 χρόνια, σε μια εποχή που ο κόσμος, για να αντιμετωπίσει την κρίση, περιορίζει τα έξοδά του.

Βέβαια αυτά που πιθανόν να δούμε το επόμενο διάστημα στον ανταγωνισμό ΟΤΕ – Forthnet για συνδρομητική TV, internet και τηλεφωνία, είναι στο επίκεντρο της γαλλικής επιτροπής ανταγωνισμού. Η κόντρα διεξάγεται μεταξύ του Canal+ και της France Telecom (μητρικής εταιρείας της Orange). Το θέμα περιπλέκεται από τη δυναμική είσοδο της Orange στην αγορά περιεχομένου με τα κανάλια Orange Sport και Orange Cinema που κατ’ αποκλειστικότητα προσφέρει στην IPTV υπηρεσία της. Η προαναφερόμενη επιτροπή έκρινε πως η παροχή αποκλειστικού περιεχομένου από την Orange προ τους συνδρομητές της πρέπει να υπόκειται σε χρονικό περιορισμό 1-2 ετών. Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος το περιεχόμενο μπορεί να διατίθεται και από άλλες ανταγωνιστικές της Orange εταιρείες. Η επιτροπή υποχρεώνει παράλληλα και τη Vivendi (ιδιοκτήτρια του δορυφορικού παροχέα Canal+, αλλά και της SFR, εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και IPTV) σε παρόμοιο διακανονισμό ως προς την αποκλειστικότητα των μεταδόσεων. Η στρατηγική της γαλλικής επιτροπής ανταγωνισμού είναι η αποφυγή δημιουργίας δυοπωλίου, όπου ο καταναλωτής θα ήταν υποχρεωμένος για να παρακολουθήσει τα αγαπημένα του προγράμματα να γραφτεί συνδρομητής ταυτόχρονα και στις δύο πλατφόρμες. (Πηγή: www.lemonde.fr – «Ενδιάμεσα» ΙΟΜ.)


Σχολιάστε εδώ