MUSIC+ MEDIA

// Όλο και περισσότερα άλμπουμ με προτεινόμενη τιμή 9,99 ευρώ κάνουν την εμφάνιση τους στα ράφια των δισκοπωλείων, με τα οποία οι δισκογραφικές προσπαθούν να προσελκύσουν όσους χρόνια δεν αγόραζαν επικαλούμενοι τις υψηλές τιμές.

// Η συσκευασία των συγκεκριμένων κυκλοφοριών είναι τέτοια που γίνεται αντιληπτό από την πρώτη στιγμή ότι δεν απευθύνονται στους… συλλέκτες μουσικής, αλλά στους περιστασιακούς αγοραστές.

// Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι προς το παρόν δεν φαίνεται να πλήττει την υφιστάμενη αγορά cd, αλλά μάλλον την επεκτείνει ελαφρά.

// Εντύπωση προκάλεσαν δημοσιεύματα στο διαδίκτυο για την ανεπίσημη απόφαση της ΕΜΙ στις Ηνωμένες Πολιτείες να σταματήσει να πουλά προϊόντα της σε μικρά ανεξάρτητα δισκοπωλεία.

// Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα αυτά, όλο και περισσότεροι μικροί λιανέμποροι στην προσπάθειά τους να προμηθευτούν προϊόντα ενημερώνονται ότι η εταιρεία, προσπαθώντας να περιορίσει το κόστος, δεν πουλά απευθείας κάτω από μια συγκεκριμένη ποσότητα, και για μικρές ποσότητες μπορούν να απευθύνονται σε μεγάλες αλυσίδες, όπως είναι η Walmart και η Best Buy!

// Το ανησυχητικό είναι ότι οι αλυσίδες αυτές προμηθεύονται μόνο «σίγουρα» προϊόντα, δηλαδή μαζικές και εμπορικές κυκλοφορίες, γεγονός που σημαίνει ότι με την κίνησή της αυτή η ΕΜΙ θα στραγγαλίσει κάθε νέο και εναλλακτικό ρεπερτόριο που εμπεριέχεται στον κατάλογό της.

// Οι πληροφορίες αυτές έρχονται από την άλλη μεριά του Ατλαντικού, όμως δεν αποκλείεται αντίστοιχη κίνηση να ετοιμάζεται και για την Ευρώπη. Δύσκολα όμως μια τέτοια πολιτική μπορεί να ακολουθηθεί σε μικρές αγορές όπως η ελληνική, εφόσον τα μεγέθη είναι ήδη περιορισμένα.

// Με αργά αλλά σταθερά βήματα η Archangel του Πάνου Θεοφανέλη εξελίσσεται στη δισκογραφική εκπρόσωπο της ανεξάρτητης σκηνής στην Ελλάδα. Με πολλές δυσκολίες στην αρχή, αλλά με προσεκτικά βήματα, κάθε κυκλοφορία της είναι αξιόλογη και με διαχρονικά στοιχεία.

// Η εταιρεία προσπαθεί να συμπορεύεται με τις εξελίξεις, και ήταν ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι με e-mail έστειλαν ένα «ψηφιακό compilation» με επιλογές από τη φετινή τους δουλειά.

// Απογοητευτικό ήταν το πρώτο δείγμα παραγωγής από την εταιρεία παραγωγής που δουλεύει για το MTV Greece. Ένα πολύ έξυπνο concept, το Live @ your place, υποσχόταν πολλά όταν άρχισε να διαφημίζεται: το μουσικό κανάλι θα έφερνε την αγαπημένη σου μπάντα να παίξει live στο σπίτι σου.

// Από αυτούς που συμμετείχαν ο κερδισμένος ήταν ο «τυπικός» νεαρός τηλεθεατής του MTV Greece: Διέθετε βίλα με πισίνα! Το στήσιμο απογοητευτικό, το branding για το MTV και τον χορηγό Vodafone ανύπαρκτο, το δε συγκρότημα (Onirama) έπαιζε full playback…

// Αυτά βλέπει ο έλληνας ιδιοκτήτης και απογοητευμένος απομακρύνει όσους έχουν κάνει τις επιλογές αυτές.

// Μια επαναστατική υπηρεσία λανσάρει η εταιρεία κινητής Orange στην Αγγλία, με στόχο να προσελκύσει νεαρό κοινό το οποίο δεν πληρώνει μέχρι σήμερα για μουσική. Με τη βοήθεια των δισκογραφικών οι οποίες επιθυμούν να «εκπαιδεύσουν» το κοινό, διαθέτει δωρεάν μουσική σε μορφή streaming σε όσους έχουν καρτοκινητά.

// Το επόμενο χρονικό διάστημα πολλές τέτοιες υπηρεσίες θα βγουν σε όλο τον πλανήτη, σύντομα και στην Ελλάδα. Στόχος όλων θα είναι φυσικά να καταλάβει ο καταναλωτής ότι δωρεάν τίποτα δεν υπάρχει!


Σχολιάστε εδώ