MUSIC+ MEDIA
Δύο διαφορετικές ανακοινώσεις, με διαφορά λίγων ημερών, έδειξαν το γεγονός αυτό. Η πρώτη αφορούσε επικοινωνία της Didi με την εταιρεία η οποία διαχειρίζεται κομμάτι της εθνικής οδού όπου πραγματοποιούνται έργα, το οποίο όμως οδηγεί στο Terravibe.
// Όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά και η Didi, φοβούμενη ότι θα κατηγορηθεί για τις δυσκολίες πρόσβασης, αποφάσισε να δημοσιοποιήσει την επικοινωνία της με τη Νέα Οδό Α.Ε., διότι «Παρά τις εκκλήσεις μας για συνεργασία και παρά το γεγονός ότι από την αρχή της περιόδου είστε ενήμεροι για τις ημερομηνίες των εκδηλώσεων δεν έχετε πράξει τα ανάλογα… αντίθετα έχουμε να καταγγείλουμε ότι σας θεωρούμε υπεύθυνους για την έως σήμερα πλημμελή λειτουργία των διοδίων και την πρόκληση χάους με το διαρκές “ράβε-ξήλωνε” του οδοστρώματος».
// Κάπου εκεί φάνηκε να αλλάζει η πολιτική της Didi και ότι πλέον θα ήταν πιο ειλικρινής προς το κοινό και θα εστίαζε από εδώ και πέρα την πολιτική της όχι μόνο στο κέρδος, αλλά και στο πώς ο πελάτης της δεν θα ταλαιπωρηθεί.
// Λίγες μέρες μετά όμως ήρθε μια ακόμα ανακοίνωση η οποία δείχνει ότι η εταιρεία εξακολουθεί να θεωρεί πως το κοινό έχει μειωμένη αντίληψη. Η εταιρεία εκμεταλλεύεται μια τραγωδία σε συναυλία στη Σλοβακία για να προσπαθήσει να αντιστρέψει το κλίμα που έχει δημιουργηθεί εναντίον της και δηλώνει ότι ο λόγος που ακύρωσε εκδηλώσεις της ήταν ότι ήθελε να προστατέψει το κοινό! «…Όταν ακραία για την εποχή καιρικά φαινόμενα δημιουργούν αξεπέραστα προβλήματα, δεν είμαστε διατεθειμένοι να ρισκάρουμε, στο όνομα των εισιτηρίων, την ασφάλεια των θεατών και των εργαζομένων…».
// Είναι δεδομένο ότι όλες οι ακυρώσεις των εκδηλώσεων της Didi φέτος δεν οφείλονταν σε δική της υπαιτιότητα. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο και δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι στον βωμό του κέρδους ταλαιπωρείται διαρκώς από την Didi.
// Η Didi, όντας ο μεγαλύτερος παραγωγός μουσικών εκδηλώσεων στη χώρα, μπορεί να το αλλάξει αυτό και να προσφέρει άλλο επίπεδο υπηρεσιών, αναβαθμίζοντας όλη την αγορά, και να μεγαλώσει την πίτα ακόμα περισσότερο.
// Αλλαγές για μια ακόμη φορά στο MTV Greece, το οποίο παραμένει και πάλι χωρίς εμπορική αλλά και γενική διεύθυνση. Η ιδιοκτησία του καναλιού έχει αρχίσει να χάνει την υπομονή της σε σχέση με τα εμπορικά αποτελέσματα, γεγονός αναμενόμενο εφόσον έχει στηρίξει οικονομικά το κανάλι για αρκετό καιρό. Βλέπει ότι αυτό έχει αποδοχή από το κοινό, όμως δεν βρίσκει ομάδα η οποία να μπορεί να το στελεχώσει ικανοποιητικά και να το εκμεταλλευθεί.
// Την άποψη αυτή όμως δεν τη συμμερίζονται οι ξένοι, οι οποίοι και δεν διστάζουν να το εκφράσουν ανοικτά όπου βρεθούν. Κατά τη δική τους άποψη ο έλληνας licensee δεν έχει υπομονή, επειδή δεν έχει εμπειρία, και έχουν αποφασίσει να μεταφέρουν διακριτικά το κέντρο όλων των αποφάσεων σε δικά τους χέρια, καθώς θεωρούν ότι αν τον αφήσουν να συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στο brand τους.