MUSIC+ MEDIA

// Εποχή ανακατατάξεων στο λιανεμπόριο ψυχαγωγίας. Μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας φέρνει τον θάνατο των καταστημάτων που εμπορεύονται μουσική, video games και, μελλοντικά, βιβλία, όμως
η τεχνολογία τα οδηγεί σε μετεξέλιξη.
// Οι λόγοι είναι διαφορετικοί από αυτούς που θα περίμενε κανείς. Κατ’ αρχάς, η εξέλιξή της έκανε τόσο οικονομικά τα μέσα παραγωγής του περιεχομένου, που πλέον η παραγωγή του έχει πολλαπλασιαστεί γεωμετρικά. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι η διάδοση του διαδικτύου έκανε προσβάσιμη την πληροφορία για όλο αυτό το περιεχόμενο σε όλο και περισσότερους καταναλωτές, σημαίνει ότι είναι πολύ δύσκολο πλέον για το μαγαζί της γειτονιάς να δικαιολογήσει την ύπαρξή του.
// Σε παλαιότερη εποχή που τόσο η παραγωγή περιεχομένου, όσο και η πληροφόρηση γύρω από αυτό ήταν «κατευθυνόμενη», ο όγκος των προϊόντων αυτών ήταν τέτοιος που ένα μικρό σημείο μπορούσε να κρατήσει τον καταναλωτή ευχαριστημένο.
// Δεν ισχύει το ίδιο σήμερα και γι’ αυτό παρατηρούμε σε όλο τον πλανήτη αυτήν τη μετεξέλιξη – τη στροφή σε πολύ μεγαλύτερα καταστήματα στα οποία ο πελάτης μπορεί να περάσει ώρες αναζητώντας αλλά και ανακαλύπτοντας νέα ψυχαγωγικά προϊόντα ανάμεσα σε δεκάδες χιλιάδες διαφορετικούς τίτλους.
// ʼλλωστε σε μια εποχή που ο κόσμος περνάει όλο και περισσότερες ώρες στο διαδίκτυο αυτό μοιάζει να είναι ο ρόλος του σύγχρονου λιανεμπορίου – να εκπληρώσει τον ρόλο του ως ένα σημείο πραγματικού social networking και όχι εικονικού, εκεί όπου έρχονται σε επαφή άνθρωποι με ίδια ενδιαφέροντα προκειμένου να ανακαλύψουν κάτι νέο.
// Οι πωλήσεις CD είναι αυτές που εξακολουθούν να αποτελούν το βασικό έσοδο της δισκογραφίας, και αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει άμεσα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο «Music Week» αυτήν την εβδομάδα. Οι ψηφιακές πωλήσεις έχουν αυξητική τάση, όμως το 73% των καταναλωτών μουσικής εξακολουθεί να προτιμά το CD ως προϊόν. Ακόμα και στις νεανικές ηλικίες (14-18) το CD είναι το προτιμώμενο προϊόν μουσικής σε ποσοστό 66%.
// Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι ακόμα και αυτοί οι οποίοι πραγματοποιούν αγορές ψηφιακής μουσικής δείχνουν να είναι οι πιο ένθερμοι καταναλωτές του CD: Ξοδεύουν κατά μέσον όρο 30% περισσότερο σε αγορές CD από τον μέσο αγοραστή μουσικής.
// Θερμός αναμένεται να είναι ο φετινός συναυλιακός χειμώνας, καθώς η είσοδος νέων παραγωγών συναυλιών έρχεται να ανεβάσει τον ανταγωνισμό. Η εταιρεία Eleven του Ντέμη Νικολαΐδη είναι πολύ κοντά στο να κλείσει την Beyonce, τον Eric Clapton, αλλά και πολλούς ακόμα για εκδηλώσεις στην Ελλάδα.
// Την ίδια στιγμή, νέοι χώροι αυτόν τον χειμώνα φιλοδοξούν να καλύψουν το κενό που έχει αφήσει το «Ρόδον», αλλά και η πιθανή αντίστοιχη πορεία του «Gagarin».
// Για άλλο είχαν προετοιμάσει το κοινό τους μέσω Facebook και άλλο τελικά παρουσίασαν: Νέο σάιτ από τον Λάμψη, το www.lampsitv.com, στο οποίο παρουσιάζουν μαγνητοσκοπημένες τηλεοπτικά τις ραδιοφωνικές συνεντεύξεις καλλιτεχνών.
// Παρ’ όλα αυτά, διακαής πόθος των συντελεστών του ραδιοφωνικού σταθμού είναι κάποια στιγμή να αποκτήσουν και τηλεοπτικό αδερφάκι, κατά τα πρότυπα του VoiceTV, ενός μουσικού δικτύου το οποίο έχει μεν η μητρική εταιρεία, αναζητά όμως εναγωνίως αγοραστή.


Σχολιάστε εδώ