MUSIC+ MEDIA
// Με επιτυχία στέφθηκε η πρώτη εκδήλωση της Eleven, της εταιρείας του Ντέμη Νικολαΐδη, την εβδομάδα που μας πέρασε. Παρόλο που εμφανίστηκε ως outsider, και ενώ συνάντησε διάφορα εμπόδια στον δρόμο της, η εταιρεία ακολούθησε τεχνοκρατικό τρόπο προσέγγισης στα περισσότερα ζητήματα και κατάφερε να διοργανώσει σε σύντομο χρονικό διάστημα τη συναυλία του Santana στο ΟΑΚΑ.
// Αρκετοί απόρησαν αρχικά ακόμα και με την επιλογή του καλλιτέχνη, όμως η εταιρεία κατέληξε στο όνομα αυτό έπειτα από έρευνα αγοράς, την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι διοργανωτές επιλέγουν ονόματα βάσει των δικών τους εμπειριών.
// Πέραν της πολύ καλής παρουσίας του Santana, αυτό το οποίο έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση ήταν το πόσο προσεγμένο ήταν όλο το υπόλοιπο, πώς δηλαδή η οργάνωση είχε γίνει με στόχο ο κόσμος να περάσει καλά με όσο το δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία.
// Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του μεγαλύτερου μέχρι σήμερα διοργανωτή, Νίκου Λώρη, ο οποίος παρακολούθησε ως θεατής την εκδήλωση.
// Ο θετικός αντίκτυπος της διοργάνωσης αυτής δίνει θάρρος σε αρκετούς που ήθελαν μέχρι σήμερα να ασχοληθούν με τις εκδηλώσεις και να προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία στο κοινό.
// Έτσι μαθαίνουμε ότι τους επόμενους μήνες θα δούμε να επισκέπτονται τη χώρα μας μεγάλα ονόματα από όλα τα είδη ρεπερτορίου, τόσο «κιθαρίστες», όσο και πιο pop φυσιογνωμίες…
// Ένταση δημιουργήθηκε ανάμεσα στα μέλη της ΑΕΜΑΡ με την τελευταία αποστολή των εβδομαδιαίων στοιχείων ακροαματικότητας. Μια παρατήρηση η οποία υπήρχε στο συνοδευτικό mail προκάλεσε την αντίδραση του διευθυντή προγράμματος του Kiss FM.
// Σύμφωνα με την παρατήρηση αυτή, οι παραλήπτες των μετρήσεων θα έπρεπε να επιδείξουν προσοχή, καθώς δεν κατάφεραν να συγκεντρωθεί όλος ο αριθμός των ερωτηματολογίων και υπάρχει απόκλιση στις μετρήσεις.
// Παρόλο που ο αριθμός των ερωτηματολογίων είναι αρκετός για να βγει η μέτρηση, αυτό που πιθανόν να προκάλεσε ευρύτερες αντιδράσεις ήταν ότι οι διακυμάνσεις, σε σχέση τόσο με την προηγούμενη εβδομάδα, όσο και με την περυσινή αντίστοιχη, ήταν πολύ μεγάλες και δεν μπορούν να δικαιολογηθούν ικανοποιητικά.
// Απαίτηση κάποιων μελών ήταν να μην προσμετρηθεί η μέτρηση αυτή στα συνολικά αποτελέσματα ακροαματικότητας, όμως, με δεδομένο ότι οι καλοκαιρινές εβδομάδες που ακολουθούν μόνο δυσκολίες θα προσθέσουν στους ερευνητές της Focus που προσπαθούν να βρουν κοινό να τους απαντήσει, οδηγούμαστε σε ένα επικίνδυνο μονοπάτι και δεν αποκλείεται σύντομα να βρεθούμε στο δίλημμα αν θέλουμε μετρήσεις με στατιστικά λάθη ή καθόλου μετρήσεις.
// Σε ένα αντίστοιχο μονοπάτι φαίνεται όμως ότι βαδίζουν και οι δισκογραφικές εταιρείες. Μετά την ουσιαστική κατάργηση του IFPI chart, υπάρχουν μέλη του συμβουλίου που εκφράζουν ανοιχτά τη θέση ότι δεν προσφέρει απολύτως τίποτα το Music Control chart της Nielsen και ότι θα έπρεπε να καταργηθεί.
// Όπως κατηγορούν τον Γιαννίκο ότι κατάφερε να απαξιώσει το chart πωλήσεων φορτώνοντας καταστήματα με παρακαταθήκες (πρακτική που οι ίδιοι όμως εφηύραν), έτσι τώρα φαίνεται να κατηγορούν εμμέσως τοn Μάκη Πουνέντη ότι με τις πρακτικές του στον Ρυθμό αλλοιώνει την εικόνα του chart.
// Μάλιστα την Παρασκευή που μας πέρασε υπήρξε και «καταγγελία» στο Troktiko, σύμφωνα με την οποία ο διευθυντής του Ρυθμού και διευθυντής της Heaven, στην προσπάθειά του να ανεβάσει στη βαθμολογία το τελευταίο κομμάτι της Βανδή, έκοψε από το playlist άλλα που βλέπει ότι παίζουν στα υπόλοιπα ραδιόφωνα και έχουν πιάσει την κορυφή.
// Υπάρχει μια ακόμα δυσάρεστη εξέλιξη που φαίνεται να επισπεύδει τον «θάνατο» του Music Control: την περασμένη εβδομάδα η Cosmote έλαβε την απόφαση στο πλαίσιο ευρύτερων περικοπών να πάψει να το επιχορηγεί, πράγμα που σημαίνει ότι το κόστος της έρευνας θα πρέπει να το επωμιστούν ολόκληρο οι δισκογραφικές.
// Πόσες από αυτές είναι διατεθειμένες να επιδοτούν ένα εργαλείο προβολής καλλιτεχνών με πρόσβαση σε ΜΜΕ;