30% κάτω οι διαφημίσεις!

Χωρίς φρένο η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ, που συνεχίστηκε και τον Ιούνιο με μεγαλύτερη κατρακύλα για τις εφημερίδες και την τηλεόραση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για τον περασμένο μήνα, συνολικά τα Μέσα έχασαν το 27,3% της διαφημιστικής αγοράς, με την τηλεόραση να χάνει το 29% και τις εφημερίδες το 30%. Πρακτικά, τα ΜΜΕ έχασαν τους πρώτους έξι μήνες του 2009 376 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που έχει τρομοκρατήσει τις διοικήσεις των καναλιών και τις κάνει να χάνουν την ψυχραιμία τους.


Σχολιάστε εδώ