Ρεκόρ πτώσης στην τηλεοπτική διαφήμιση

Τα στοιχεία της Media Service για τη διαφημιστική δαπάνη τον Μάιο επιβεβαίωσαν τους πλέον απαισιόδοξους αφού η τηλεόραση έχασε το 36,75% σε σχέση με τον Μάιο του 2008. Έτσι, σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, ενώ πέρυσι πήρε 102,6 εκατ. ευρώ, φέτος τον Μάιο 64,9 εκατ. ευρώ. Χαμένα και τα περιοδικά που απορρόφησαν 86 εκατ. ευρώ έναντι 114,2 πέρυσι και κατέγραψαν πτώση 24,64%. Οι εφημερίδες, αντίθετα, παρουσίασαν αύξηση. Από 40,6 εκατ. έλαβαν 43,6, ποσοστό αύξησης 7,43%. Τέλος το ραδιόφωνο καταγράφει πτώση κατά 23,89% με έσοδα 18,4 εκατ. ευρώ έναντι 22,4 τον Μάιο του 2008.


Σχολιάστε εδώ