ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚH ΕΝEΡΓΕΙΑ ή πύραυλος έριξε το γαλλικό airbus;
Πιστεύουν ότι το αεροσκάφος ή έπεσε θύμα τρομοκρατικής ενέργειας ή επλήγη από πύραυλο υποβρυχίου! Όλες οι άλλες εκδοχές που έχουν ακουστεί δεν ευσταθούν.
Συγκεκριμένα, όπως υποστηρίζουν οι αξιωματικοί και οι πιλότοι στους οποίους απευθυνθήκαμε, είναι αδύνατον το αεροπλάνο να «έμεινε» από ηλεκτρικό ρεύμα ή να έπαθε «μπλακ άουτ» αφού είχε εφεδρικές μπαταρίες.
Ακόμα όμως και να έσβηναν για κάποιον λόγο όλες οι μηχανές του το αεροπλάνο θα μπορούσε να κάνει ανεμοπορεία μέχρι 120 μίλια, που κρατάει 25 λεπτά, οπότε στο διάστημα αυτό θα υπήρχε τρόπος ή να κατευθυνθεί σε κάποια ακτή για να κάνει αναγκαστική προσγείωση ή να ειδοποιήσει το κέντρο ελέγχου για το όποιο πρόβλημα αντιμετώπιζε. Κάτι παρόμοιο άλλωστε είχε γίνει στο παρελθόν, όταν αεροσκάφος που αντιμετώπιζε πρόβλημα είχε κάνει πτήση 140 μιλίων με ανεμοπορεία μέχρι που έφθασε στις Αζόρες και προσγειώθηκε στο εκεί στρατιωτικό αεροδρόμιο!
Φαίνεται όμως πως ό,τι συνέβη στο μοιραίο airbus έγινε ακαριαία. Σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτό γίνεται μόνο στην περίπτωση που κάποιο αεροπλάνο πέφτει σε κλωβό ηλεκτρονικού πολέμου ή υπάρξει τρομοκρατική ενέργεια, π.χ. έκρηξη βόμβας ή χτύπημα από πύραυλο.
Το 1996 αεροσκάφος της TWA είχε εκραγεί όταν χτυπήθηκε κατά λάθος από πύραυλο που εκτόξευσε πλοίο της αμερικανικής Ακτοφυλακής.
Όσον αφορά τα όσα ακούστηκαν περί καταποντισμού του γιατί έπεσε σε σφοδρή καταιγίδα, ούτε αυτά ισχύουν, καθώς το αεροσκάφος διαθέτει ραντάρ που προειδοποιεί για καταιγίδες μέχρι 180 μίλια απόσταση! Αλλά και πριν αναχωρήσει το αεροσκάφος, ο κυβερνήτης του γνωρίζει σε ποια σημεία της διαδρομής που θα ακολουθήσει εκδηλώθηκαν ή πρόκειται να εκδηλωθούν καταιγίδες και ανάλογα τροποποιεί την πορεία του. Οπότε ούτε τα καιρικά φαινόμενα ήταν η αιτία της πτώσης.
Αν λοιπόν το αεροπλάνο δεν χτυπήθηκε από πύραυλο και δεν έπεσε σε κλωβό ηλεκτρονικού πολέμου, τότε σίγουρα υπήρξε στόχος τρομοκρατικής ενέργειας. Δηλαδή, ή εξερράγη κάποια βόμβα που είχε τοποθετηθεί ή την ενεργοποίησε κάποιος από τους επιβάτες, με αποτέλεσμα να υπάρξει πρόβλημα αποσυμπίεσης στην καμπίνα και το αεροσκάφος να διαλυθεί στον αέρα.