Η κατάσταση που επικρατεί στη Θράκη

Στη Συνθήκη της Λωζάννης, Σύμβαση «περί ανταλλαγής των Ελληνικών και Τουρκικών πληθυσμών» την 30ή Ιανουαρίου 1923, αναφέρεται η μειονότητα της Θράκης στο άρθ. 2 «Μουσουλμανική» και η της Κωνσταντινουπόλεως «Ελληνική».

Οι μουσουλμάνοι της Θράκης έχουν πλήρη ισονομία και ισοπολιτεία, με περισσότερα δικαιώματα από τους έλληνες χριστιανούς.

Εφέτος θυμούνται να εορτάσουν τη γέννηση του Μωάμεθ, που είναι η 8η Μαρτίου. Με σκοπιμότητα εορτάσθηκε στις 20 Απριλίου, τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα των χριστιανών, στο κλειστό γήπεδο Ξάνθης, με όλη τη μεγαλοπρέπεια και προσκεκλημένους από Τουρκία, Σκόπια, Σαουδική Αραβία. Παρίσταντο εκπρόσωποι της Τουρκικής Πρεσβείας στην Αθήνα και της μειονότητας Ρόδου και περί τα 5.000 άτομα από όλα τα σημεία του νομού. Η διοργάνωση ήταν του ψευδομουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μετέ και των αιρετών μουσουλμάνων. Η όλη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του τούρκου γενικού προξένου στην Κομοτηνή Μουσταφά Σαρνίτς.

«Μόνον θρησκευτικό χαρακτήρα δεν είχε η γιορτή. Στόχευε στη νομιμοποίηση της παρουσίας και του ρόλου του ψευδομουφτή Ξάνθης αφενός και στην εμμονή στην εθνική καταγωγή αφετέρου, με αναφορά κατ’ επανάληψη στη μητέρα πατρίδα Τουρκία», γράφει ο Σεμπαϊδίν Καραχότζα («Χρόνος» 23-4-2009). Ο τούρκος πρόξενος τους αποκαλεί «ομοεθνείς» και ομιλεί για στιγμές δόξας που ζει με την έναρξη του θεσμού αυτών των μαζικών εκδηλώσεων στη Θράκη. «Συγχαίρω τον εκλεγμένο μουφτή Ξάνθης», αναφωνεί.

Ο ψευδομουφτής, ενδεδυμένος με τον επίσημο λευκό χιτώνα, προβάλλεται ως ο θρησκευτικός ηγέτης των μουσουλμάνων Θράκης.

Περιφρονούν τις αρχές και τη νομοθεσία του ελληνικού κράτους, ενεργούν ασύδοτα και ανθελληνικά καθ’ υπόδειξη του τουρκικού κράτους.

Πού είναι οι νόμιμοι διορισμένοι από την ελληνική νομοθεσία μουφτήδες; Αγανακτισμένοι, παραγκωνισμένοι, περιθωριοποιημένοι, περιμένουν την ελληνική Πολιτεία να ξυπνήσει. Να αντιδράσει, να αμυνθεί κατά του παράνομου τουρκισμού που θέλουν να επιβάλουν οι εγκάθετοι της Άγκυρας.

Γιατί επιτρέπουν στον τούρκο πρόξενο να υπερβαίνει τις αρμοδιότητες των καθηκόντων του και να δημιουργεί προβληματισμούς που άπτονται της εξωτερικής πολιτικής φανερά και κρυφά;

Ο υποπρόξενος Όσκαν Ντουμάν κόβει την ταινία στα εγκαίνια του Μειονοτικού Πολιτιστικού Λαογραφικού Συλλόγου Σαπών.

Από πότε οι φιλοξενούμενες προξενικές αρχές έχουν ρόλο διοίκησης στη Δυτική Θράκη; Προηγούνται στο πρωτόκολλο των επίσημων ελληνικών αρχών, ακόμα κι όταν είναι παρών ο Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Ροδόπης;

Και όχι μόνον! Ο υποπρόξενος αποκαλεί τον ψευδομουφτή Κομοτηνής «σοφολογιώτατον», ομιλεί για «Τούρκους της Θράκης» και «τουρκική μειονότητα», συγχαίρει τους «ομογενείς του» και εύχεται «ο σύλλογος αυτός των Σαπών να πάρει τη θέση του ανάμεσα στους άλλους συλλόγους των Τούρκων της Δυτ. Θράκης» («Χρόνος» 24-4-2009).

Η Τουρκία δεν σταματά να εποφθαλμιά την ελληνική μας Θράκη. Μεθοδεύουν και θερμή κρίση, θα απαιτήσουν και δικαίωμα «συλλογικού αυτοπροσδιορισμού» («Το Παρόν» 8-2-2009). Τώρα που έχουν και υπουργό Εξωτερικών την εθνική διάνοια της Τουρκίας, τον Αχμέτ Νταβούτογλου, όλα είναι δυνατά.

Κι εμείς τι κάνουμε; Η άτυπη Συμβουλευτική Επιτροπή Τούρκων Δυτικής Θράκης στην Κομοτηνή (είναι η υποτυπώδης Βουλή), με πρόεδρο εναλλασσόμενο βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου, είναι εκπρόσωποι ελλήνων ή τούρκων μουσουλμάνων; Μέχρι πότε πια θα συνεχίζεται ο μιθριδατισμός; Πόσο τηρείται η Συνθήκη της Λωζάννης; Πού είναι η αμοιβαιότης των ανταλλάξιμων πληθυσμών; Γιατί εγκαταλείπεται η Θράκη στη «συνδιοίκηση» και ολισθαίνει προς… «ακρωτηριασμό»; Γιατί δεν ομολογείται η αλήθεια στον ελληνικό λαό και παραπλανάται με τις συζητήσεις διαπλοκής και διαφθοράς στη Βουλή, ενώ λιμνάζουν τα εθνικά μας θέματα της Βορείου Ελλάδος, του Αιγαίου, της Κύπρου και η Τουρκία εκμεταλλεύεται την αδιαφορία και δρα ανενόχλητα;

Δεν θέλετε να ακούσετε τη φωνή των χριστιανών Θρακών, ακούστε τουλάχιστον τις διαμαρτυρίες των μουσουλμάνων Πομάκων και Ρομά: «Εμείς οι Πομάκοι της Θράκης είμαστε πιστοί φύλακες μιας μεγάλης και ένδοξης ισλαμικής παράδοσης, γεγονός που μας φέρνει αντιμέτωπους με τον τουρκικό εθνικισμό ακριβώς γιατί είμαστε πιστοί μουσουλμάνοι» (Πολιτιστικός Σύλλογος Πομάκων Ξάνθης, «Χρόνος» 11-3-2009). – «Είμαστε Έλληνες Πομάκοι, Τούρκους δεν μπορούν να μας κάνουν με το ζόρι», γράφει ο Κεμάλ Εμίνογλου, εκπρόσωπος 45 χωριών. – «Δεν είμαστε Τούρκοι, είμαστε Έλληνες Ρομά, δεν έχουμε καμιά σχέση με τους Τούρκους», γράφει ο πρόεδρος του συλλόγου τους. – «Μας πιέζουν με αντιδημοκρατικές μεθόδους να δηλώνουμε Τούρκοι και να αρνηθούμε ότι είμεθα Ρομά». – «Νιώθω φόβο για τις απειλές που υφίσταμαι από τους ανθρώπους του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής», λέει η Εμινέ Μπουρουνζή, πρόεδρος Γυναικών Πομάκων («Χρόνος» 25-4-2008). Ήταν στις Βρυξέλλες, στη «σύνοδο για τις μειονότητες», μαζί με την πρόεδρο των Ρομά, και ανέτρεψαν τα σχέδια «των ευρωπαίων τούρκων δυτικοθρακιωτών», με απουσία των ελλήνων ευρωβουλευτών.

Ποιοι κυβερνούν τη Θράκη; Γιατί τόσες υποχωρήσεις και παραχωρήσεις στον τουρκισμό;

Υπάρχει τοπική αυτονομία; Υπάρχει συνδιοίκηση με την Τουρκία; Με ποιο δικαίωμα χαρίζεται η Θράκη αμαχητί; Πού είναι τα σύνορα της ελληνικής μας Θράκης από ανατολάς και πού της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Μέχρι πότε θα δεχόμεθα λαθρομετανάστες από Τουρκία και Βουλγαρία να προστίθενται πληθυσμιακά στη γρηγορότερη άλωσή της; Εάν δεν συμβαίνει τίποτε από τις δυσάρεστες αυτές σκέψεις, απαντήστε στα ερωτήματα με πράξεις τερματισμού κάθε είδους εκτουρκισμού, πριν να είναι αργά.

Υπερηφανευόμεθα για τους προγόνους μας που θυσιάσθηκαν για να ελευθερώσουν την Άγια Γη της Βορείου Ελλάδος. Στις 14 Μαΐου 1920, μετά από πεντέμισι αιώνες μαύρης σκλαβιάς, η Δυτική Θράκη επιστρέφει στην αγκαλιά της μάνας Ελλάδας. Και οι σημερινοί Έλληνες να τη χαρίζουμε αμαχητί; Όχι! Δεν χαρίζουμε ούτε μια σπιθαμή γης σε κανέναν. Ας το σκεφθούν όλοι καλά.


Σχολιάστε εδώ