MUSIC+ MEDIA

// Πληθαίνουν οι φήμες ότι παράρτημα μεγάλης πολυεθνικής δεν θα συνεχίσει με τη μορφή που ξέρουμε μέχρι σήμερα. Οι αλλαγές θα είναι σημαντικές, μπορεί να ξεκινούν από την ηγεσία της και να φτάνουν μέχρι του αν θα συνεχίσει να παράγει τοπικό ρεπερτόριο ή να περιοριστεί στο να προωθεί το αρκετά πετυχημένο διεθνές. Οι αλλαγές κάποιους θα ανασύρουν και κάποιους άλλους θα τους στεναχωρήσουν…
// Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η αναδιοργάνωση του mpGreek και η ενίσχυσή του. Η internetQ έχει αποφασίσει να το αναπτύξει αρκετά δραστήρια και αυτός είναι ο λόγος που, από ό,τι μάθαμε, υπάρχει ήδη προκαταρκτική συμφωνία για την αγορά και της Music Hellas, έτσι ώστε να ενοποιηθούν οι βάσεις συνδρομητών των δύο.
// Η Music Hellas είχε ξεκινήσει πριν από μερικά χρόνια με μια αρκετή φιλόδοξη τακτική: ήρθε σε συμφωνία με τα καταστήματα Γερμανός, μέσα από τα οποία πούλαγε προπληρωμένες κάρτες για αγορά τραγουδιών από την υπηρεσία της.
// Οι ιδρυτές της υπερφιλόδοξοι, όπως κάθε άνθρωπος ο οποίος έχει κυρίως τεχνολογικό background και όχι εμπορικό, αγνοούσαν το ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Επειδή μπορούμε να συνδέσουμε την καφετιέρα στο internet, δεν σημαίνει ότι αν το κάνουμε θα τρελαθούν οι καταναλωτές και θα γίνουμε πλούσιοι…
// Ταρακούνησε τη βιομηχανία έρευνα του Πανεπιστημίου του Cambridge, η οποία δημοσιεύθηκε στον αγγλικό Τύπο σχετικά με τις επιπτώσεις που είχαν όλες οι απόπειρες προστασίας και τα κλειδώματα του περιεχομένου.
// Στην πρώτη έρευνα που αφορά την «εμπειρία» του καταναλωτή νόμιμων υπηρεσιών περιεχομένου, αποκαλύφθηκε ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων οι περιορισμοί των τεχνολογιών DRM ήταν τόσοι, που έσπρωξαν τους νόμιμους καταναλωτές να ψάξουν να βρουν άλλες εναλλακτικές πηγές για το περιεχόμενο, από τις οποίες ποτέ δεν επέστρεψαν.
// Η έρευνα περιέχει δεκάδες περιστατικά, όπως για παράδειγμα καταναλωτές οι οποίοι μπορεί να αγόρασαν εκατοντάδες τραγούδια για το Windows mp3 player τους, και όταν αργότερα αγόρασαν iPod και θέλησαν να περάσουν τη νόμιμα αγορασμένη μουσική εκεί, διαπίστωσαν ότι αυτό δεν ήταν εφικτό. Αγανακτισμένοι δεν θέλησαν να ξαναγοράσουν τα ίδια τραγούδια και έψαξαν να βρουν άλλες πηγές για να τα προμηθευτούν χωρίς να τα πληρώσουν. Όταν διαπίστωσαν πόσο εύκολο ήταν να βρουν ό,τι ήθελαν, ποτέ δεν ξαναγύρισαν στις νόμιμες υπηρεσίες οι οποίες, εκτός από περιορισμούς, δείχνουν τελικά αδιαφορία να εξυπηρετήσουν τους πιο πιστούς τους πελάτες.
// Χαρακτηριστικότερη όμως ήταν η περιπέτεια μιας γυναίκας με προβλήματα όρασης, η οποία αγόρασε από το Amazon μια ηλεκτρονική έκδοση της Βίβλου. Αφού πλήρωσε και την κατέβασε, διαπίστωσε ότι τα κλειδώματα ήταν τέτοια, που η ηλεκτρονική συσκευή που είχε για να της εκφωνεί το βιβλίο δεν μπορούσε να ανοίξει το αρχείο.
// Επικοινώνησε με το Amazon για βοήθεια, αλλά μολονότι δεν υπήρχε τρόπος η εταιρεία να αφαιρέσει τις προστασίες, η πολιτική της δεν της επέτρεπε την επιστροφή χρημάτων για αγορά ηλεκτρονικών εκδόσεων. Η άτυχη καταναλώτρια απευθύνθηκε στον εκδότη, όμως αυτός με τη σειρά του της είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι. Έτσι αναγκάστηκε να αναζητήσει να βρει κάποια πειρατική έκδοση της Βίβλου. Τη βρήκε και μαζί με αυτή εκατοντάδες άλλα βιβλία χωρίς περιορισμούς και προβλήματα. Το αποτέλεσμα ήταν να μην αγοράσει ποτέ ξανά από νόμιμη πηγή περιεχόμενο.


Σχολιάστε εδώ