ψιλά γράμματα

kkk Μια νέα μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα σχεδιάζεται για τον Σεπτέμβριο. Προς το παρόν διεξάγονται οι πρώτες αναγνωριστικές επαφές. kkk Εκδοτική εταιρεία περιοδικών στο στόχαστρο διδύμου επιχειρηματιών. Στάση αναμονής και για τον «Ελεύθερο Τύπο». kkk Δεν θα είναι μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα τα άρθρα για την ΕΕ που θα φιλοξενεί η νέα ιστοσελίδα presseurop.eu, που δημιούργησε η Κομισιόν. Η ένταξη των ελληνικών θα γίνει σε 5 χρόνια. Το θεματικό κανάλι Business TV θα φιλοξενεί από τον Ιούλιο η PLD στην ιντερνετική της πλατφόρμα www.homeweb.gr kkk Τα πνευματικά δικαιώματα για τα «παπαγαλάκια» ανήκουν στη Spot Thompson, αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, σημειώνοντας πως «έχει αναλάβει αποκλειστικά τη δημιουργία της προεκλογικής καμπάνιας για τη ΝΔ» και πως είναι «υπεύθυνη τόσο για την επικοινωνιακή στρατηγική όσο και για το δημιουργικό concept». Τα αντίστοιχα σατιρικά σποτ της «Ελληνοφρένειας» είναι κατά πολύ καλύτερα της διαφημιστικής εταιρείας. kkk Σοβαρά παράπονα για τη ραδιοτηλεοπτική κάλυψη του Πανελλήνιου Μακεδονικού Μετώπου έχουν Στέλιος Παπαθεμελής και Κώστας Ζουράρις, οι οποίοι και επισκέφτηκαν τον πρόεδρο του ΕΣΡ Ι. Λασκαρίδη. kkk Πρόσωπα: Ο Γιάννης Δάρρας αντί του Κώστα Βερνίκου ως επικεφαλής του αθλητικού τμήματος του ΣΚΑΪ kkk Βιβλία: Δύο εκδόσεις με ειδικό ενδιαφέρον Ο σύμβουλος της γενικής διεύθυνσης του ΑΠΕ Ανδρέας Χριστοδουλίδης έγραψε έναν τόμο για τη λειτουργία των διεθνών και εθνικών πρακτορείων ειδήσεων, παρουσιάζοντας τη διαδρομή των πρακτορείων και τη σημερινή πραγματικότητα. Η έκδοση έγινε από το ΑΠΕ. «Ανταποκρίσεις από το μέτωπο» ονομάζεται το βιβλίο που εξέδωσε το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ με μαρτυρίες ελλήνων δημοσιογράφων από το Ιράκ, το Βιετνάμ, τα Βαλκάνια, την Παλαιστίνη και την Κορέα. kkk Περιοδικά: Κυκλοφόρησε ο νέος «Fantomas». Στα περίπτερα και το τρίτο τεύχος του περιοδικού «Post Media» το οποίο δεν φιλοξενεί διαφημίσεις. kkk Η κάθοδος προς τον Νότο προετοιμάζεται, ως όλα δείχνουν.

ξΑκριβό χόμπι η έκδοση αθλητικών φύλλων. Η μια εφημερίδα μπήκε μέσα 3 εκατ. ευρώ και η άλλη, η «οπαδική», 1,5 εκατ. ευρώ. Κι η κρίση ακόμη δεν έχει ξεκινήσει.

ξΣυνεχίζονται οι απώλειες στη διαφημιστική δαπάνη. Ο Απρίλιος έφερε πτώση κατά 35% στην τηλεόραση και τον Μάιο η εκτίμηση είναι πως θα φτάσει στο 40%. Το ερώτημα είναι πώς θα καλυφθούν τα κενά. Από τα κέρδη των επιχειρηματιών τα προηγούμενα χρόνια ή θυσιάζοντας θέσεις εργασίας;


Σχολιάστε εδώ