Τα… τραβήγματα του Γ. Αλογοσκούφη

Ως τέως «τσάρος» της Οικονομίας και μέλλων υποψήφιος στο… ναρκοπέδιο της Α΄ Αθηνών, ο Γ. Αλογοσκούφης θα ήθελε σήμερα να προετοιμάζει απερίσπαστος το έδαφος για τη διεκδίκηση μιας έδρας στις προσεχείς εθνικές εκλογές. Δυστυχώς, ορισμένα παλαιά… τραβήγματα δεν τον αφήνουν εντελώς απερίσπαστο στο έργο του: μαθαίνουμε ότι «ωριμάζουν» οι δικαστικές διαμάχες στενών συνεργατών του με τον ιδιοκτήτη εταιρείας ταχυμεταφορών, που υποστηρίζει ότι έκανε πολλή προεκλογική δουλειά το 2004 για λογαριασμό του γραφείου του τέως υπουργού, αλλά έχει μείνει έκτοτε απλήρωτος και οδηγήθηκε στην οικονομική καταστροφή.

Ο Σ. Νικολαρόπουλος, άλλοτε πανίσχυρος συνεργάτης του κ. Αλογοσκούφη, πληροφορούμαστε ότι έχει κληθεί να καταθέσει, στο πλαίσιο της δικαστικής έρευνας που διεξάγεται για την υπόθεση, ύστερα από μηνυτήρια αναφορά του επιχειρηματία. Επιπλέον, αυτήν την εβδομάδα ο ίδιος συνεργάτης του κ. Αλογοσκούφη, που έχει καταθέσει αγωγή αποζημίωσης εναντίον του επιχειρηματία για δυσφήμιση, είχε συνάντηση συμβιβασμού με τον εναγόμενο, ο οποίος όμως επέμενε ότι η υπόθεση πρέπει να φθάσει στο ακροατήριο. Καλά ξεμπερδέματα…

Ηλεκτρονικά συστήματα εισροών-εκροών θέλει ο Κ. Χατζηδάκης να εγκατασταθούν σε όλα τα πρατήρια της χώρας και να συνδεθούν με τις ταμειακές μηχανές, ώστε να καταγράφονται όλες οι αγοραπωλησίες καυσίμων κίνησης. Η δουλειά φαίνεται ασήμαντη, αλλά δεν είναι: με κόστος γύρω στις 40.000 για κάθε σύστημα και 10.000 πρατήρια στη χώρα, η αξία του «φιλέτου» θα φθάσει τα 400 εκατ. ευρώ!

Μια που λέμε για εισροές και εκροές στα πρατήρια, θυμηθήκαμε ότι εδώ και πολλά χρόνια οι πρατηριούχοι είναι υποχρεωμένοι να καταγράφουν στα ειδικά βιβλία διακίνησης καυσίμων όλες τις αγορές και πωλήσεις τους. Έχει ελεγχθεί ποτέ έστω και ένας πρατηριούχος, όχι για την τήρηση του βιβλίου, αλλά για την ορθότητα των καταγραφών; Έχει ελεγχθεί έστω και ένας πρατηριούχος, αγαπητέ κ. Μπέζα;
Εμείς λέμε όχι και έχουμε αρκετά χαρτιά που υποστηρίζουν τον ισχυρισμό, αλλά είμαστε ανοικτοί σε κάθε απάντηση…


Σχολιάστε εδώ