Μέτρα τύπου Σαρκοζί για τα ΜΜΕ!

Αποφασισμένη να παρέμβει και να ενισχύσει τα ΜΜΕ εμφανίζεται η κυβέρνηση. Έτσι στη θέση του 2% θα υπάρξει κατά τη διάρκεια των εκλογών ένα μέτρο εμπνευσμένο από τη σχετική λίστα Σαρκοζί. Το μέτρο αυτό θα απευθύνεται στους επιχειρηματίες των Μέσων και, όπως σημειώνεται, σε αντίθεση με τα έσοδα για το κράτος που θα υπήρχαν με τη φορολόγηση κατά 10% της «υπόθεσης 2%», εδώ τα χρήματα θα περιέλθουν απευθείας στους επιχειρηματίες, με διαφανή τρόπο χωρίς να υπάρξει αντίδραση από κανέναν. Τα μέτρα Σαρκοζί περιλάμβαναν το πάγωμα των ταχυδρομικών τελών, το διπλασιασμό της κρατικής διαφήμισης, την προσέγγιση των 18άρηδων με δωρεάν συνδρομές, την ενίσχυση της διανομής, με την απευθείας ενίσχυση των εφημεριδοπωλών και την κατάργηση των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών, τους περιορισμούς προς του ξένους επενδυτές, τη μείωση του κόστος εκτυπώσεων και τα πνευματικά δικαιώματα.


Σχολιάστε εδώ