ΠΡΩΤΟ ΤΟ «ΘΕΜΑ» ΔΕΥΤΕΡΗ Η «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ»
Παρά τη διαφήμιση, τα αυτοκίνητα, τα DVD, και τα CD η αύξηση στις κυριακάτικες εφημερίδες τον Απρίλιο είναι μηδενική. Ξεχωρίζει η άνοδος του «Θέματος» με όλα του τα προϊόντα στην πρώτη θέση με 176.145 κατά μέσο όρο πωληθέντα φύλλα (-2.918), η αύξηση κατά 25.103 καταναλωτές που έφεραν τα τραγούδια του Βασίλη Παπακωνσταντίνου στην «Κυριακάτικη», η οποία πέρασε δεύτερη με 174.980 φύλλα. Το «Βήμα» έχασε 33.175 φύλλα, πουλώντας 154.104 φύλλα, η «Καθημερινή» έχασε 17.161 και βρίσκεται τέταρτη με 134.985, ενώ η «Real» ξεπέρασε τον «Τύπο της Κυριακής» (πίνακας 1). Στο πρώτο τετράμηνο του 2009 η αγορά των κυριακάτικων εφημερίδων χάνει το 1% των αναγνωστών-πελατών της (-12.462 φύλλα). Πρώτες οι προσφορές του «Θέματος» με 191.534 φύλλα και δεύτερο το «Βήμα» με 188.092. Τρίτη η «Κυριακάτικη» με 153.697 (πίνακας 2).