Στόχο τον Καραμανλή και τη ΝΔ έχουν τα πρώτα τηλεοπτικά μηνύματα του ΠΑΣΟΚ

Έτσι σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Bold του κ. Δασκαλόπουλου προετοιμάζεται η παραγωγή των διαφημιστικών πολιτικών μηνυμάτων που κινούνται σε δύο επίπεδα, με βάση τα σενάρια για το τελικό αποτέλεσμα. Τα πρώτα σποτάκια θα αφορούν τις θέσεις και τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες από τη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Αν ωστόσο, όπως αναφέρει ο επικεφαλής του τομέα επικοινωνίας του κόμματος Παύλος Γερουλάνος, οι συνθήκες το απαιτήσουν, έχουν ήδη προβλέψει και σποτάκια αρνητικής προπαγάνδας.

Η αρνητική διαφήμιση θα κινηθεί σε δύο επίπεδα, χωρίς μέχρι τώρα να υπάρχει κάτι οριστικό. Έχουν όμως σκεφτεί τι θα περιλαμβάνουν τα σποτάκια: Ανύπαρκτο κυβερνητικό έργο και πολύ, πολύ Καραμανλή σε προσωπικό επίπεδο. Τι έλεγε, τι έκανε. Και βεβαίως από τις οθόνες της τηλεόρασής μας θα περάσουν διαφημιστικά σποτ για ομόλογα, κουμπάρους, παραδικαστικό κύκλωμα, Βατοπέδι, υπόθεση Παυλίδη, οικονομία, ανεργία, ασφάλεια των πολιτών, εγκληματικότητα, δημόσια έργα, ποιότητα ζωής και οτιδήποτε άλλο κάνει τη ζωή μας μαύρη.

Εκεί ποντάρει το ΠΑΣΟΚ. Να υπενθυμίσει την πραγματικότητα τα τελευταία πέντε χρόνια που πρωθυπουργός είναι ο Κώστας Καραμανλής. Από τη μικρή οθόνη θα περάσουν όλοι οι πρωταγωνιστές των σίριαλ που εκτυλίχτηκαν τα χρόνια αυτά: Κ. Καραμανλής, Θόδωρος Ρουσόπουλος, Γιώργος Αλογοσκούφης, Γιάννης Παπαθανασίου, Ντόρα Μπακογιάννη, Δημήτρης Αβραμόπουλος, Φάνη Πάλλη-Πετραλιά και όποιοι άλλοι υπουργοί μπουν στο διαφημιστικό στόχαστρο του ΠΑΣΟΚ με την ένδειξη: «Τους εμπιστεύεστε;».

Παράλληλα στην Ιπποκράτους ο τομέας επικοινωνίας κάνει «κάστινγκ». Αναζητούν νέα πρόσωπα, φίλους και μέλη του ΠΑΣΟΚ και όχι μοντέλα και ηθοποιούς όπως τις προηγούμενες φορές, για να μετάσχουν στην επικοινωνιακή καμπάνια. Μέχρι στιγμής έχουν προσέλθει εθελοντικά περίπου 170 άτομα κάθε ηλικίας, άνδρες και γυναίκες, που μπαίνουν στο «πρόγραμμα» του Κινήματος. Τους βγάζουν φωτογραφίες, τους βιντεοσκοπούν, τους περνάνε από συνέντευξη με τρεις ερωτήσεις. Αν ταιριάζουν στις επικοινωνιακές ανάγκες του

ΠΑΣΟΚ, προωθούνται σε υψηλότερο επίπεδο και πιο επαγγελματικό, όπου τους αναλαμβάνει η διαφημιστική εταιρεία που συνεργάζεται με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Εκτός όμως από τα σποτάκια για την τηλεόραση και τα ραδιόφωνα, ετοιμάζονται πυρετωδώς αφίσες και διαφημιστικές καταχωρίσεις για τις εφημερίδες, που το μήνυμά τους θα συνοδεύει όλη την προεκλογική εκστρατεία. Σε πρώτο φόντο ο Γιώργος Παπανδρέου και οι προτάσεις του για την οικονομία, το ξεπέρασμα της κρίσης, την αλλαγή του κλίματος, την εμπέδωση της εμπιστοσύνης προς τους πολίτες, γενικώς οι δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ για όλα αυτά τα θέματα. Θα επιχειρηθεί δηλαδή, με όλα τα διαφημιστικά μέσα που θα διαθέσει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, να ισχυροποιηθεί το πρόσωπο του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ έναντι του Κ. Καραμανλή και οι πολίτες να πειστούν για τις πραγματικές προθέσεις του Παπανδρέου.

Θέλουν επίσης να καταπολεμήσουν το «όλοι ίδιοι είστε», που περνάει στον απλό κόσμο και αποτελεί σαράκι για το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ, λένε, καλλιεργεί την απαξίωση των δύο μεγάλων κομμάτων ώστε το τελικό συμπέρασμα των πολιτών να είναι θολό.


Σχολιάστε εδώ