Άποψη και φρικασέ

Όλοι Mega στις 8 το βράδυ. Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από την τηλεθέαση της ζώνης των 8 μ.μ. για τον μήνα Απρίλιο μετά και τη μετακίνηση των ειδήσεων του Alpha. Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις της AGB που παραμένουν υπό έρευνα για την αξιοπιστία τους, είναι η αλλαγή στάσης του κοινού που ξαφνικά εμφανίζεται να προτιμάει ένα ριάλιτι μαγειρικής! Το «Κάτι ψήνεται» του Alpha, που αντικατέστησε το κεντρικό δελτίο στις 8 μ.μ. βρίσκεται στην τρίτη θέση του συνόλου τηλεθέασης με ποσοστό 15% για Δευτέρα ως Παρασκευή και στην πρώτη θέση (!) της κατηγορίας κοινού 15 με 44 ετών. Οι αλλαγές στη ζώνη αποτυπώνονται και σε απόλυτους αριθμούς τηλεθεατών, καθώς το Mega φαίνεται να χάνει γύρω στους 100 χιλιάδες τηλεθεατές. Σε ποσοστά, βέβαια, το δελτίο του Χρήστου Παναγιωτόπουλου εκτινάσσεται με τη μοναδική διαφορά των 11 μονάδων από το δεύτερο δελτίο του Νίκου Χατζηνικολάου στο Alter. Πτώση έχουν σε ποσοστά οι ειδήσεις του ΑΝΤ1 και του Star, ενώ το δελτίο στις 7.00 του Alpha δεν κατέφερε να επιδείξει άνοδο και περιορίστηκε στο 12,5% για τις καθημερινές.


Σχολιάστε εδώ