«Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται»

Διάβασα στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα www.ec-patr.org του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ότι έχει περάσει σ’ αυτό η ομιλία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, την όποια έκανε στο Μνημόσυνο υπέρ των κοιμηθέντων Ιεραρχών του θρόνου, κατά την τριετία από τον Απρίλιο 2006 ως τον Μάρτιο του 2009, που τελέσθηκε την 29/3/2009.

Για τον καθένα από τους κοιμηθέντες Ιεράρχες ο Προκαθήμενος του Φαναρίου παρουσίασε στο εκκλησίασμα δικές του εκτιμήσεις για την προσωπικότητα και το έργο τους. Αναφερόμενος δε στην προσωπικότητα του Αρχιεπισκόπου πρ. Θυατείρων και Μεγ. Βρετανίας και αποθανόντος με τον ψιλό τίτλο του Μητροπολίτη Πισιδίας, μεταξύ άλλων, είπε τα έξης, όντως αόριστα και κακοβούλως μειωτικά για την προσωπικότητα, το ήθος και το εκπληκτικό ποιμαντικό και συγγραφικό του έργο: «Πολυσύνθετος προσωπικότης, ουχί εστερημένη θυμικών διακυμάνσεων, δεν απέφυγε, ατυχώς, τούς λανθασμένους χειρισμούς ωρισμένων θεμάτων, οι οποίοι ηδίκησαν, ομολογουμένως την όλην εικόνα και την επισκοπικήν ιστορίαν του. Παρά ταύτα κρατούμεν εις την μνήμην μας τας, ουχί ολίγας άλλωστε, ωραίας σελίδας της προσφοράς του προς την Εκκλησίαν, λησμονούντες και συγχωρούντες τας λοιπάς».

Οι αναγνώστες της εφημερίδας αυτής και όλο το ελληνικό κοινό, ως σήμερα απορεί, διερωτάται, άλλα και ερωτά τον πεπνυμένο Προκαθήμενο του Φαναρίου ποιοι ήσαν «οι λανθασμένοι χειρισμοί ωρισμένων θεμάτων», οι όποιοι «ηδίκησαν την όλην εικόνα και την επισκοπικήν ιστορίαν του»; Επειδή ο ίδιος θα ερυθριούσε, αν θα είχε τη στοιχειώδη αιδώ, αναφέροντας ένα προς ένα τα θέματα, τα όποια, κατά τη γνώμη μας, κανένα δεν επιδεχόταν διπλωματικούς ή άλλους χειρισμούς, θα τα αναφέρουμε εμείς στη συνέχεια.

Ο μακαριστός Μεθόδιος,

Δεν έπρεπε να δίνει το παρών σε εκδηλώσεις υπέρ της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Δεν έπρεπε να παίρνει θέση στο Σκοπιανό υπέρ της Ελλάδος.

Δεν έπρεπε να εκδιώξει από την Επαρχία τους κληρικούς με βεβαρημένο ιστορικό.

Έπρεπε να αποφύγει τον έλεγχο αγγλικανού Επισκόπου, ο οποίος ηρνείτο την θεότητα του Ιησού.

Δεν έπρεπε να ελέγχει την Αγγλικανική Εκκλησία, της οποιας η στάση στο θέμα της χειροτονίας γυναικών είναι αντίθετη με τη διδασκαλία και την παράδοση της Εκκλησίας* ή στο θέμα της ομοφυλίας και τον γάμο των ομοφυλοφίλων, πού ή στάση της δεν ήταν αρνητική. Δεν μπορούσε ο Μεθόδιος, ως εκπρόσωπος του Οικ. Πατριάρχη, να διαλέγεται αδιαμαρτύρητα με μια Εκκλησία με τέτοιες παρεκκλίσεις από τη διδασκαλία και την παράδοση της Εκκλησίας.

Δεν έπρεπε να διαθέτει χρήματα για φιλανθρωπίες, αλλά να τα στέλνει στο Φανάρι. Και αυτό με αφορμή τη σωτηρία της νεαρής Ελληνίδας, η οποία ήταν καταδικασμένη σε θάνατο και με την ολική και ηθική παρέμβαση του Μεθοδίου σώθηκε στο παραπέντε.

Δεν έπρεπε να οδηγήσει στα αγγλικά δικαστήρια Έλληνα του Λονδίνου, ο όποιος είχε οικειοποιηθεί χρήματα της Αρχιεπισκοπής από την πώληση ακινήτου της.

Δεν έπρεπε στο Παγκόσμιο Συνέδριο, που έγινε στο Λονδίνο το έτος 1988, προς τιμήν της Απόδημης Ελληνίδας να ιδρυθούν: α) Αμφικτυονία Αποδήμων Ελληνίδων και β) Ακαδημία Ελλήνων Αποδήμων Επιστημόνων, με έδρα το Λονδίνον. Ο μακαριστός Μεθόδιος είχε εξασφαλίσει και τη στέγη τους στο Thyateira House, το οποίο o ίδιος αγόρασε με τα χρήματα που πήρε πίσω από τον έλληνα καταχραστή. Θεωρώ περιττόν να αναφέρω ότι οι Φαναριώτες είχαν χάσει τον ύπνο τους από τις ποιμαντικές δραστηριότητες του Μεθοδίου και την παγκόσμια πνευματική του ακτινοβολία. Στα όνειρά τους έβλεπαν συνωμοσίες Ιακώβου – Μεθοδίου, για να καταλήξουν στον έναν, του οποίου ο πεπνυμένος Προκαθήμενος και νεκρόν επιχειρεί τον πνευματικό του αποκεφαλισμό με όσα άκριτα και ανυπόστατα του κατελόγισε αορίστως στο Μνημόσυνο, την 29/3/2009. Φαινόμενα πτωχοαλαζονείας.

Δρ Παναγιώτης Φούγιας
Κάτω Άσσος Κορινθίας


Σχολιάστε εδώ