Ενισχύσεις στα περιφερειακά ΜΜΕ

Στις 9 Μαΐου λήγει τυπικά ο διάλογος της κυβέρνησης με τα περιφερειακά ΜΜΕ για τους τρόπους ενίσχυσης των εφημερίδων και καναλιών την περίοδο της κρίσης.
Συμπτωματικά το ίδιο διάστημα αρχίζει η προεκλογική περίοδος για τις ευρωεκλογές.
Ήδη τα πρώτα διαφημιστικά μηνύματα για τα ευρωπαϊκά προγράμματα άρχισαν να μεταδίδονται σε τηλεοπτικά κανάλια της περιφέρειας, ενώ αναμένονται και οι διαφημιστικές καταχωρίσεις.
Αρκετοί εκδότες της περιφέρειας, ωστόσο, συνεχίζουν να έχουν πρόβλημα με τους όρους που θέτει ο νόμος για την καταχώριση κρατικών δημοσιεύσεων, προβλήματα που σχετίζονται με την αδυναμία τους να εξασφαλίσουν φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα.
Η πρόταση που κατατέθηκε από εκδότες περιφερειακών εφημερίδων και έγραψε το «Π», να δίνονται δάνεια με ευνοϊκούς όρους, έγινε αποδεκτή από τον υφυπουργό Δημόσιας Διοίκησης Κώστα Γκιουλέκα.
Παράλληλα αρκετές τηλεοπτικές επιχειρήσεις, αλλά και εφημερίδες, ζητάνε να ενταχθούν σε αναπτυξιακά προγράμματα για ενίσχυση των επενδύσεών τους σε εξοπλισμό, κάτι που επίσης αναμένεται να έχει θετική αντιμετώπιση.
Ο Τύπος και τα τηλεοπτικά κανάλια της περιφέρειας αναδεικνύονται για μια ακόμη φορά σημαντικός παράγοντας για την προπαγάνδα της κυβερνητικής παράταξης σε διάρκεια προεκλογικής περιόδου.
Μετά τον Μάιο, όταν η προεκλογική μάχη και με βάση τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που έχουν οι ευρωεκλογές για τη χώρα μας θα ανάψει, θα ενταθεί και η μάχη εξασφάλισης υποστήριξης από τις τοπικές εφημερίδες.


Σχολιάστε εδώ