ψιλά γράμματα

*** Κινητικότητα στην κινητή τηλεφωνία που ίσως επηρεάσει και τα ΜΜΕ. Κατ’ αρχάς οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας είναι εκείνες που αντιστέκονται στην κρίση, γεμίζοντας τα media με διαφημίσεις. Κατά δεύτερο συνδυάζουν διάφορά πακέτα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όπως αυτό που ανακοίνωσε πρόσφατα η WIND που μειώνουν το κόστος για τους καταναλωτές. Όμως από την άλλη πλευρά υπάρχει το αγκάθι των κεραιών κινητής τηλεφωνίας που είναι παντού και συχνά χωρίς άδειες. Για να προλάβουν τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο οι εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο να διαμορφώσουν ένα δίκτυο, το οποίο θα είναι αδειοδοτημένο και θα ανήκει σε τρίτο παράγοντα, τυπικά εκτός αγοράς. Ποιος θα είναι αυτός; Μα ο άνθρωπος που πρωταγωνιστεί στις τηλεπικοινωνίες όλα αυτά τα χρόνια.

*** Ραδιόφωνο: Σε επιπλέον 14 περιοχές της χώρας ακούγεται πλέον ο City: Αιτωλοακαρνανία, Βέροια, Γιάννενα, Έβρο, Καβάλα, Μαγνησία, Ξάνθη, Πάτρα, Πάτρα, Πιερία, Ρέθυμνο, Σέρρες, Φθιώτιδα και Χανιά.

*** Internet: Στο http://www.e-tetradio.gr του Δημήτρη Κανελλόπουλου («Ελευθεροτυπία») μπορείτε να βρείτε αρκετές πληροφορίες για το ραδιόφωνο, αλλά και επώνυμες στήλες.

*** Περιοδικά: Νέο περιοδικό από τις εκδόσεις «Γραβριηλίδης» με τίτλο «Κωπηλάτες» και συχνότητα έκδοσης 4 φορές τον χρόνο. Διευθυντής του ο συγγραφέας Πέτρος Μάρκαρης .

*** Βιβλία: Η «Ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης» του Στάθη Βαλούκου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα διαδοχικά βήματα, από τη λειτουργία του πρώτου τηλεοπτικού σταθμού της ΔΕΗ στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 1960, ως την εγκατάσταση της πρώτης ολοκληρωμένης ψηφιακής πλατφόρμας και από τις πρώτες εκπομπές πειραματικής τηλεόρασης από τους ραδιοθαλάμους του Ζαππείου, τον Ιούλιο του 1965, ως την αναμετάδοση της Ολυμπιάδας το 2004. Το βιβλίο συμπληρώνει ένας πλήρης οδηγός τηλεοπτικών σειρών, ενημερωμένος ως το τέλος του 2007, στατιστικοί πίνακες και βιογραφικά σκηνοθετών και σεναριογράφων.

*** Δωρεάν Εφημερίδες: Μετά την επιτυχία του πρώτου τεύχους και τη θερμή υποδοχή του από το μουσικόφιλο κοινό, η «Mad in Μetrο» κυκλοφορεί ήδη σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο και Λάρισα μέσω σταθερών προθηκών, σε κεντρικά εμπορικά σημεία των συγκεκριμένων πόλεων, σε καταστήματα «GOODY’S», «FLOCAFE», «STARBUCKS», «METROPOLIS», στο «ALLOU FUN PARK» καθώς και σε άλλα καφέ και εστιατόρια της Αττικής.


Σχολιάστε εδώ