Αφήστε τʼ αυτοκίνητα και στηρίξτε την οικοδομή

Το μόνο που μας χρειάζεται για να αντιμετωπίσουμε το τσουνάμι της οικονομικής κρίσης είναι το… καινούργιο αυτοκίνητο! Ναι, ναι, μη γελάτε. Γιατί τα πράγματα είναι σοβαρά. Τόσο μυαλό υπάρχει σ’ αυτούς που σήμερα μας κυβερνάνε. Που αποφασίζουν για μας. Μόνο που για άλλη μια φορά συλλαμβάνονται επ’ αυτοφώρω να μην έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα. Λείπει το στοιχειώδες μυαλό, που αποδεικνύεται ότι είναι είδος δυσεύρετο στην αγορά… Αν και ενδεχομένως να είναι πιο ξύπνιοι από μας τους… κουτόφραγκους. Να θέλουν να εξυπηρετήσουν κάποιους… Να κάνουν το θέλημα για δέκα οικογένειες, που είναι οι μεγαλοεισαγωγείς αυτοκινήτων. Που πιέζουν. Και έχουν τον τρόπο τους… Μέχρι και τα ΜΜΕ – κανάλια και εφημερίδες… χαλί έχουν γίνει, κι ας χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τη γενιά των 700 ευρώ… Βλέπεις, έτσι και λείψουν οι διαφημίσεις αυτοκινήτων, κλάφ’ τα Χαράλαμπε…

Δεν διαφωνούμε, να τους βοηθήσει η κυβέρνηση. Και η κάθε κυβέρνηση. Όμως όταν έχεις προηγουμένως φτιάξει ένα ισχυρό δίχτυ προστασίας για τον λαό σου… Και πρωτίστως για τους αδύναμους. Για τα αυτονόητα. Να έχουν τα απαραίτητα. Δουλειά και φαΐ! Μετά βλέπουμε… Αν περισσέψει, να φάνε και οι αυτοκινητάδες. Να… βοηθήσουμε τη Μέρκελ, τον Θαπατέρο, τον Σαρκοζί, τον Μπράουν, τον Μπερλουσκόνι, να δώσουμε δουλειά στους εργαζομένους τους, αφού πρώτα όμως εξασφαλίσουμε δουλειά για τους δικούς μας. Και πάνω απ’ όλα, να έχουμε λεφτά να πληρώσουμε και όχι να δανειζόμαστε από τοκογλύφους – τι άλλο είναι εκείνοι που ζητάνε… πανωτόκια. Και να μην αυξηθούν οι εισαγωγές, που είναι και ο μεγάλος πονοκέφαλος…

Αντί όλων αυτών, τι κάνουν; Πετάνε ένα δόλωμα στον κοσμάκη για να… αυξηθούν δήθεν τα έσοδα (τώρα τα θυμήθηκαν) από τα τέλη ταξινόμησης που έχουν πέσει στο μισό – είναι η καραμέλα και σίγουρα κάποιοι θα τσιμπήσουν… Θα τρέξουν να πάρουν καινούργιο αυτοκίνητο, χωρίς να σκεφτούν ότι τα λεφτά που θα δώσουν (λες και τους περισσεύουν) μπορούν να τους σώσουν αργότερα, αν η κρίση δεν αφήσει τίποτα όρθιο…

Και τότε βέβαια ο μέγας ηθικός αυτουργός θα είναι ο Καραμανλής.

Δεν κλείνουμε τα μάτια ότι υπάρχουν εργαζόμενοι και στον χώρο της εμπορίας αυτοκινήτων. Όμως το θέμα είναι ποιος κινδυνεύει περισσότερο. Και αυτήν την ώρα δεν είναι τα αυτοκίνητα. Είναι η οικοδομή, που συντηρεί 168 επαγγέλματα και δίνει δουλειά σε χιλιάδες εργαζόμενους, σε κάθε πόλη και χωριό. Και μπορεί να στηριχθεί με μια συμφωνία των δύο πλευρών. Του κράτους και των κατασκευαστών – εργολάβων. Το κράτος-κυβέρνηση να αγοράσει πολυκατοικίες που ήδη έχουν κατασκευαστεί για να στεγασθούν εργαζόμενοι και να προχωρήσει η κατασκευή νέων εργατικών κατοικιών, σε κάθε νομό, μ’ ένα πρόγραμμα μακροπρόθεσμο.

Και οι κατασκευαστές και οι εργολάβοι να ρίξουν τις τιμές, ώστε να προσελκύσουν αγοραστές που θα μπορούν να δανειοδοτηθούν από τις τράπεζες.

Αυτές είναι οι προτεραιότητες που θα κρατήσουν ζωντανή την αγορά και θα δουλέψουν τα τσιμεντάδικα, τα λατομεία, ένα σωρό βιομηχανίες και βιοτεχνίες και οικοδόμοι (1.000.000 συνολικά θα απασχοληθούν) και όχι το πώς θα πουλήσουν αυτοκίνητα οι αυτοκινητάδες, καταχρεώνοντας ακόμη περισσότερο τη χώρα, χωρίς γραμμάριο ανάπτυξης για αντάλλαγμα…


Σχολιάστε εδώ