τυποΘεσσαλονίκη

|Ενίσχυση της «Μακεδονίας της Κυριακής» με τα περιοδικά «Adore» και «DAR» τα οποία κυκλοφορούν την 1η και 3η Κυριακή, αντίστοιχα, κάθε μήνα. Eκδότης και των περιοδικών είναι ο Θεόδωρος Κωστικιάδης, διευθύντρια έκδοσης η Σύνθια Σαπίκα και διευθύντρια διαφήμισης η Φανή Πολυχρονιάδου.
|Μήπως γυρίζει η Θεσσαλονίκη σε προηγούμενες εποχές, με τα κανάλια 9011 να φυτρώνουν ξανά; Για χρόνια αφήνουν αυτά τα κανάλια να εκπέμπουν ανενόχλητα. Γιατί δεν ελέγχεται το φάσμα συχνοτήτων στην πόλη;
|Στη Θεσσαλονίκη τα παράνομα κανάλια χωρίς λογότυπο πληθαίνουν κάθε εβδομάδα. Υπάρχουν 6 χωρίς λογότυπο με τηλέφωνα 9011. Πορνό στα SUHF 39, 40, 41, VHF 8 και UHF 25, 63.
|Στη συχνότητα 25UHF ένα τέτοιο κανάλι εκπέμπει για χρόνια επάνω σε πομπό του Alter. Μ’ αυτόν τον πομπό το Alter καλύπτει τις δυτικές περιοχές της πόλης που αντιμετωπίζουν προβλήματα λήψης. Δυστυχώς λόγω των παρεμβολών δεν φαίνεται το Alter. Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί είναι ότι δεν επεμβαίνει καμία Αρχή. Η ΕΕΤΤ είχε ξηλώσει τη συχνότητα 40, αλλά επανήλθε μετά από λίγες μέρες και από τότε εκπέμπει ασταμάτητα σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Στις συχνότητες 8 και 40 πουλάει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και στην οθόνη τρέχουν 9011 πορνό. Το βράδυ εκπέμπει μόνο πορνό.
|Τρία τοπικά κανάλια εδώ και 2 χρόνια (Πανόραμα 54 UHF, TIME 60 UHF, Pella 21UHF) έχουν επί ώρες κάθε μέρα το τηλεπαιχνίδι «Call for cash». Το κανάλι Πανόραμα βγάζει το λογότυπό του τις ώρες που μεταδίδει το παιχνίδι αυτό. Το έχουν καλέσει ποτέ στο ΕΣΡ για αφαίρεση λογοτύπου από το πρόγραμμά του; Άλλο ένα, το «Κανάλι 10» της Αθήνας, που εκπέμπει στη Θεσσαλονίκη, αναμεταδίδει το «Call for cash».


Σχολιάστε εδώ